Daarom gaat ie gauw zelf weg want hij weet dat ie anders veel stemmen zou krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
Zoe domme discussie
Dat ze anders Nadir er wel uit had gestemd
Jappie terecht je gaat toch niet iemand eruit stemmen die toch wel gaat
Dat heeft te maken met het stofje dat in het vlies zitquote:
Ze heeft wel een mooie kleur/gloed over haar haar. Viel me al eens opquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zag ik van de week ook al, echt nog nooit iemand zien doen . Mirthecwas de eerste
appelallergie is ook wel veelvoorkomend. Er is zelfs een speciaal appelras ontwikkeld, Santana appels, die mensen met een appelallergie wel kunnen eten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die appelallergie ja
Vis is wel wat logischer
KimK ?quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:54 schreef Silves het volgende:
Dan heb ik om 6 u toch goed geluisterd..De zuigeling gaat nu ook echt weg!!
Ze heeft een product die de gloed er af haaltquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mooie kleur/gloed over haar haar. Viel me al eens op
Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:54 schreef Verida het volgende:
[..]
appelallergie is ook wel veelvoorkomend. Er is zelfs een speciaal appelras ontwikkeld, Santana appels, die mensen met een appelallergie wel kunnen eten.
appelallergie ( gaat vaak samen met steenvruchtenallergie, zoals bijv kersen) heeft vaak ook samenhang met astma.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft een product die de gloed er af haalt![]()
Van de week vertelde ze dat nog
No glow ofzoquote:
Interessant.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:54 schreef Verida het volgende:
[..]
appelallergie is ook wel veelvoorkomend. Er is zelfs een speciaal appelras ontwikkeld, Santana appels, die mensen met een appelallergie wel kunnen eten.
appelallergie ( gaat vaak samen met steenvruchtenallergie, zoals bijv kersen) heeft vaak ook samenhang met astma.
No glow?? Hoe kun je nou teveel glow hebben. Is mat haar in tegenwoordig?quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
No glow ofzo
We hebben het nog in de cos gepost
Donderdag, als ik het nu begrijp, gesprek met Marc...quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet nog wel haar 24 uur aanvragen
Ik snapte er ook al de ballen vanquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
No glow?? Hoe kun je nou teveel glow hebben. Is mat haar in tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |