En anders heeft Erik in zijn klushok nog wel zo'n handboorquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De UTO tandarts, met zijn mobiele boorinstallatie
Straks vind ie het zo leuk dat ie alsnog blijftquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:08 schreef 5thencounter het volgende:
Nadier geniet nu al van zijn 24uur.. ineens overal vrienden
Mobiele tandarts, dat hadden ze met uto ook.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder zo'n mobiele, ouderwetse schooltandartsbus
Met van die roestige injectienaaldenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder zo'n mobiele, ouderwetse schooltandartsbus
Zal je zien dat die sneak blijftquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:08 schreef 5thencounter het volgende:
Nadier geniet nu al van zijn 24uur.. ineens overal vrienden
En zo'n piepende "even achterover hoor"-stoelquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:09 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Met van die roestige injectienaalden
quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:10 schreef Poesjuh het volgende:
Wat gaat er mis?
Is er weer eten gejat?
Ohh Alicia plant al om naar GJ zijn ouders te gaan... Ja misschien ga ik niet meteen naar jouw ouders hoor want uhmm ik wil eerst naar zeeland zegt Alicia tegen GJ
Als die moeder van GJ ranja wilde en vader drop had ik gezegd stuur nadirquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Alies gaat de ouders van GJ opzoeken als ze eruit is:
GJ : "Als je gaat, voor m'n moeder een reep chocola, en voor m'n vader een zakje drop"
Dit is ook Nadirs 3de keerquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alice heeft het al 2x meegemaakt, ze denkt over een 3e zo leuk is het
Je hoeft een schaduw niet te zien om ‘m te schilderen hequote:Op dinsdag 8 november 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand die het bedenktdat er willekeurige schaduwen opstaan omdat het geen foto is
Daar kom je nu achterquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, die wist ik nog niet, dus ook hij kickt op de aandacht
Nee Kim gebruikt hem alleen voor de seksquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:12 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgenis het nou echt *aan* tussen Jef en Kim?
Dat klopt maar er zullen vele punten zijn waar je het dan vergeet of afwijkt aangezien het schilderij zo groot isquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft een schaduw niet te zien om ‘m te schilderen he
Het zou me niet eens verbazenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee Kim gebruikt hem alleen voor de seks
Alles voor de aandachtquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alice heeft het al 2x meegemaakt, ze denkt over een 3e zo leuk is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |