Leek mij een prima kruisingquote:Op zondag 13 november 2022 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Stolz leek mij een halve tel in te moeten houden bij de kruising.
De nieuwe Heiden hield even in bij de laatste wissel. Maar denk dat ie niet genoeg werd gehinderd- en het juist half bewust deedquote:
Alweer paniek bij de NOSquote:Op zondag 13 november 2022 15:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vorig jaar was deze periode ook zo'n drama voor de NL en kwam het ook allemaal prima in orde tijdens de OS.
1000 niet toch? Die was juist het hele jaar goedquote:Op zondag 13 november 2022 15:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vorig jaar was deze periode ook zo'n drama voor de NL en kwam het ook allemaal prima in orde tijdens de OS.
Groenewoud leek me wat pissig; Schouten had die eerdere inspanning niet hoeven te doen als ze beter had opgelet. Maar het is prima dat ze niet een soort van 'alleenrecht' krijgen.quote:Op zondag 13 november 2022 15:44 schreef wimderon het volgende:
Ze maken toch wel een keuze, Mark? In dit geval de verkeerde.
Eric had wel iets meer 'présence' voor de camera. Zelfs al als 18-jarige snotneus. Maar hij had misschien, voor de Nederlandse TV, ook mazzel dat hij destijds Mart 'USA USA basketbal enzo' Smeets als belangrijkste interviewer kreeg. Die hadden meteen een klik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |