welke ga je nemen voor de grote schakel dj show?quote:
ga je harder draaienquote:Op maandag 7 november 2022 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ja! en heb nog een mooie gevonden, die take me kon ik niet vinden maar deze wel
quote:Op maandag 7 november 2022 23:35 schreef suzi1 het volgende:
dacht even feeling so real van moby in een nieuwe jas
quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
vorige maand zijn m'n nieuwe energie tarieven ingegaan, dus ik dacht is even kijken.
![]()
sept 71kwh - 17,31e
okt 74kwh - 61,14e
ja ondanks dat je het weet is het toch wel even dat je denkt, koekoekquote:
Nou echt wel, gewoon schandalig de gasprijzen..quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ondanks dat je het weet is het toch wel even dat je denkt, koekoek
Ah okquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:01 schreef Schakeltopia het volgende:
dat is stroom, gas heb ik niet gekeken want dat is nog domme meter
Oh ik wel al een paar keer, maar ook heel kort dat het even aangenamer wordt..quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:18 schreef Schakeltopia het volgende:
maar heb de verwarming nog niet aangehad
Kut fietsers ookquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
En een middelbare kut weer schrik van haar leven bezorgd op de e-scooter
Fietsend afslaan zonder hand uitsteken en kijken op een drukke weg, levensmoe of zo
Betekent nog steeds niet dat je niet uit je doppen moet kijken anders kan je beter de bus pakkenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:27 schreef Schakeltopia het volgende:
kut e-scooters hoor je ook nie he
Tegen de 30 of tegen de 50quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:32 schreef Loveable het volgende:
Hoe hard gaan die e scooters eigenlijk?
Dat ding lijkt nog best hard te gaanquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:34 schreef Schakeltopia het volgende:
die van hema niet zo hard want:
[ afbeelding ]
detailsquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ding lijkt nog best hard te gaan
Lekker snelheid wel voor een e scooterquote:
Ik gebruik nu vaker die al helmplicht hebben voor langere afstandenquote:
Heb geen Twitch accountquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:10 schreef suzi1 het volgende:
volg hem maar, want hij heeft nog 15 followers nodig deze maand en dan geeftie kewle show
Heb al tig accountsquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:14 schreef suzi1 het volgende:
is veel leuks op twitch van muziek en evt zelf streamen
Moet ik streamen dan, ik haat het al om op foto's te staan, behalve selfiesquote:
Dit is video....veel makkelijker....gewoon cam en streamenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet ik streamen dan, ik haat het al om op foto's te staan, behalve selfies
Ik had alleen even gekiekeboedquote:
Oh had ik groen bolletje? Toch nog even kijken danquote:
Oh nee dat heb ik dan weer gemistquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:22 schreef suzi1 het volgende:
ja haha. zag je dat mijn poppetje jouw poppetje <3's gaf?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik proef na al die uren en heel wat water verder nog steeds die kruiden van mn kapsalon![]()
Ja wel knoflook, maar vlees is wel goed gekruid. Had bij de bedenker van kapsalon gehaaldquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]en geen knoflook?
Had het wel gesmaakt?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja wel knoflook, maar vlees is wel goed gekruid. Had bij de bedenker van kapsalon gehaaldDus als die niet smaakt dan weet ik het ook niet meer
Deze had echt fanastische shoarma, niet van dat taaie droge vleesquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja je zou denken dat dat wel goed is![]()
Soms kom je kapsalons tegen![]()
![]()
dat je echt denkt waar is dit fout gegaan.
Genotquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Helaas laatste dag van mijn verlengde weekend, dus komende dagen weer zelf koken en normaal eten na sushi, pozza en kapsalon. Voordeel van een verlengde weekend is dat volgend weekend al snel voor de deur staat
![]()
Wie is pen?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:09 schreef suzi1 het volgende:
@:schakeltopia pen vraagt waar jij bent! iedereen vraagt waar jij bent!
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:12 schreef engine het volgende:
Kippie heeft vriendinnetje gekregen![]()
[ afbeelding ]
ja dat speelt ook beetje mee iddquote:Op woensdag 9 november 2022 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
vaker op kantoor gweest misschien
Met de gespaarde energiekosten kan ik dus lekker kibbeling vreten met Tonquote:Op woensdag 9 november 2022 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
vaker op kantoor gweest misschien
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met de gespaarde energiekosten kan ik dus lekker kibbeling vreten met Ton
Is dat niet zo'n morhuhn kip? Van dat spelletje dat je kippen moest knallen.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is er eigenlijk met die kip, zag het ook bij ASOT studio
ja geen ideequote:Op woensdag 9 november 2022 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n morhuhn kip? Van dat spelletje dat je kippen moest knallen.
Maar verder weet ik het ook niet.
Flyyyquote:
quote:
Gevondenquote:
En The first lady?quote:
Pat B doet het even voor @Schakeltopiaquote:
ik dacht heel even naar een ingewikkelde moderne autodashboard te kijkenquote:
quote:
Yessquote:
Geen idee.quote:
Tadaahquote:
We laten ons verrassenquote:
Ja prachtig. Ik moet iedere keer zelf glimlachen als Pat weer een smile tevoorschijn tovertquote:
Geen verstand van. Ik ga wel lekker op die vrolijke kleurtjesquote:
An sich wel te doen.zag laatst eentje van een ventje van net 18. Dat was over de 8000 euro.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Geen verstand van. Ik ga wel lekker op die vrolijke kleurtjes
quote:Op donderdag 10 november 2022 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
Moet nog koken maar te lui voor, maar wel allerlei ingredienten klaargelegd![]()
Koekoek!quote:Op donderdag 10 november 2022 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
An sich wel te doen.zag laatst eentje van een ventje van net 18. Dat was over de 8000 euro.
Hij draait met een middle set.En dat gaat prima.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Koekoek!
Maar als je er professioneel mee bezig bent kost een hele set natuurlijk wel wat.
FOMO.quote:
dacht dat dat iets is voor tieners en twintigersquote:
Ik ben een tiener.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dacht dat dat iets is voor tieners en twintigers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |