Heb butter chicken gebreken, wat naans en een of andere rare groentenmixquote:Op maandag 7 november 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch maar die indische troep proeven?
Wie weet vind je het wel lekker.
Had paar jaar terug precies hetzelfde tegen gekomen. uit ellende het verkeerde opgegeten en vond het lekker
Zal vragen of ze me financieel en emotioneel willen compenserenquote:Op maandag 7 november 2022 20:58 schreef Selenophilia het volgende:
Dat eten of thuis toch maar wat gaan eten en een klacht indienen, compensatie vragen. Volgende bestelling gratis ofzo.
gatver, mix grill van de Griekquote:Op maandag 7 november 2022 21:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb butter chicken gebreken, wat naans en een of andere rare groentenmix![]()
Toch proeven? Denk dat ik geen keus heb. De bezorger zal niet meer terugkomen denk ik zo, klantenservice heb ik ook weinig aan. En ik heb echt honger als een paard
Dit dusquote:
Neef de ekte Griek heeft altijd vers vlees, misschien krijgt TS wel een flesje Ouzo als compensatiequote:Op maandag 7 november 2022 21:14 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
En dat op maandag! Restjes van het weekend
Dat is inderdaad klachtwaardig en recensieklachtwaardig.quote:Op maandag 7 november 2022 20:53 schreef Ali_boo het volgende:
Wat moet ik hiermee?
Heb een Griekse mixed grill besteld kreeg er Indische troep voor terug
Klantenservice van uber eats geeft geen antwoord
We zijn bijna 1.5 uur verder
En ik heb kapot veel honger
Haten op Butterchicken met Naanquote:Op maandag 7 november 2022 21:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb butter chicken gebreken, wat naans en een of andere rare groentenmix![]()
Toch proeven? Denk dat ik geen keus heb. De bezorger zal niet meer terugkomen denk ik zo, klantenservice heb ik ook weinig aan. En ik heb echt honger als een paard
I'll bite.. waarom dan pas?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:44 schreef NaarMensje het volgende:
Bwoh na december zal ik waarschijnlijk ook weer lekker veel eten bestellen.
Omdat ik dan geen eten meer thuis heb.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |