En een derde,en een vierde.quote:
Door jou heb ik het feestje gemist.quote:Op maandag 7 november 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
Zoe is ook een pratende leugen
die verzint soms ook de helft
Erger nog, zij denkt dat haar waarheid DE waarheid isquote:Op maandag 7 november 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
Als het haar uitkomt dan heeft ze een valse kant en het maakt dan echt niet uit wiequote:Op maandag 7 november 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
misschien kan ze samen met een andere deelnemer terug kijkenquote:Op maandag 7 november 2022 20:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Erger nog, zij denkt dat haar waarheid DE waarheid is
quote:Op maandag 7 november 2022 20:08 schreef R0T29 het volgende:
Zoe is goed met haar mond, zegt ze, en flexibel. Ik snap Jeff niet...ideale bedpartner
Ik schrijf nog eerder een brief aan Moraimaquote:Op maandag 7 november 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zou zeggen schrijf een brief
misschien heeft ze interesse
Als Babs het meidengroep idee aan Zoe verteld weet iedereen dat morgenquote:Op maandag 7 november 2022 20:09 schreef Seattle het volgende:
Zoe en Babs over het vrouwenoverschot (want daar gaat het eigenlijk om)
Worst voor Moirama.quote:Op maandag 7 november 2022 20:10 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik schrijf nog eerder een brief aan Moraima
jaaaaquote:Op maandag 7 november 2022 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
Babs moet wel beseffen dat omdat ze met iedereen lult de kans groot is dat iemand haar eruit stemt
Die kop dan van haar.quote:
Bij iedere tactische speler zou zij in de topvijf staan en qua vrouwen wellicht zelfs op de eerste plekquote:
die zijn leegquote:Op maandag 7 november 2022 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze hebben flink wat Remia in huis voor 'n vette massage![]()
[ afbeelding ]
Zijn leeg las ik.quote:Op maandag 7 november 2022 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze hebben flink wat Remia in huis voor 'n vette massage![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |