@Seattle, wil je toelichten?quote:Op maandag 7 november 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft Seattle dan in hemelsnaam gezien
ik hou ook wel van een beetje liefde on streamquote:
Misschien wat over enthousiast van bewegende dekens? Ik weet het niet. Zoals ik zei, ik heb niet non stop naar de streams gekeken maar om de zoveel tijd even. Maar verder heeft ook niemand echt wat gezien.quote:Op maandag 7 november 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft Seattle dan in hemelsnaam gezien
Tot 2 uur in de nacht was er niets aan de hand tussen Jeffrey en Kim Dquote:Op maandag 7 november 2022 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets de moeite waard om terug te zoeken ?
Kan de COS nog van leren.quote:Op maandag 7 november 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou ook wel van een beetje liefde on stream
Ja precies . Dat wordt genietenquote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad meer eenzame zeikers dan setjes .. welk setje het eerst gesloopt gaat worden is een kwestie van tijd
Ja ik ga goed op oprechte verliefdheid.. zeker van mensen die zich ineens van een zachtere kant laten zienquote:Op maandag 7 november 2022 19:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
helemaal in de ban van kim en jeff nu
Kim en Jeff doen het goed in de COSquote:Op maandag 7 november 2022 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen zin om alle COSsen terug te lezen, maar werd er overdag nog over gesproken in de loods ?
Keihard ja.quote:Op maandag 7 november 2022 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We doen ons best om aardig te zijn naar elkaar toch?
ik heb ze wel gelezen net.. Neequote:Op maandag 7 november 2022 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen zin om alle COSsen terug te lezen, maar werd er overdag nog over gesproken in de loods ?
Afgelopen nacht?quote:Op maandag 7 november 2022 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tot 2 uur in de nacht was er niets aan de hand tussen Jeffrey en Kim D
Maar er wordt beweert dat het daarna los ging op Stream 1
Heerlijk!! Veel infoquote:Op maandag 7 november 2022 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
Babs praat ook nooit over zichzelf he
Babbel wil een tweede sessiequote:Op maandag 7 november 2022 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Babette denken dat Zoë echt een kans maakt? Zo niet, waarom zo eromheen psychologisch babbelen ipv je echte mening geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |