quote:Op maandag 7 november 2022 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit![]()
Feit is dat dit een hele domme actie is van beiden , waarbij ze hun eigen ruiten in gaan gooien.
Want dit gaat geheid mis. En dan wordt het drama
Nee, die waren op stream 2 die normaal 's nachts niets doet, ik had stream 1 met Jeffrey en Kim ....quote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
vannacht Kenzi en Jappie?
ik weet niet welke stream
quote:Op maandag 7 november 2022 19:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, die waren op stream 2 die normaal 's nachts niets doet, ik had stream 1 met Jeffrey en Kim ....
ik heb gekeken.. zie echt verdacht weinigquote:Op maandag 7 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
de eerste 2 uur sliepen ze blijkbaar maar daarna
quote:Op maandag 7 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Babbel is nogal goed in averechts advies geven.quote:Op maandag 7 november 2022 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe is jaloers op KimD en Babs gaat er gewoon in mee
Er zijn inderdaad meer eenzame zeikers dan setjes .. welk setje het eerst gesloopt gaat worden is een kwestie van tijdquote:Op maandag 7 november 2022 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit![]()
Feit is dat dit een hele domme actie is van beiden , waarbij ze hun eigen ruiten in gaan gooien.
Want dit gaat geheid mis. En dan wordt het drama
heb je een tijdstip?quote:Op maandag 7 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, dat hoorde ik ook, ik ga terugzoeken in die uren, maar volgens mij was er niets te zien ....quote:Op maandag 7 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
we zijn wel een beetje voyeurs tochquote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb gekeken.. zie echt verdacht weinig
Ik zie sowieso ook liever van dichtbij kusjes en knuffels. Seks hebben ze niet gehad en hoef ik ook van niemand te zien.
Dat denk ik ook, en hoe het met Kim zit is ook wel dubieus.quote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zijn opdrachten waarbij de kans groot is dat KimD het niet zal volbrengen en vervolgens moet Jeffrey het negen maanden uithouden met iedere dag liefdesverdriet en de wetenschap dat ze die kwarrel zal opzoeken. Jeffrey is zwaar verliefd.
quote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, ik ga terugzoeken in die uren, maar volgens mij was er niets te zien ....
Neetoch? Een been over de ander, wat gedraai, keertje arm erover..quote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, ik ga terugzoeken in die uren, maar volgens mij was er niets te zien ....
Babbel doet het vooral voor Babbel maar ja wij zien ook al die gesprekken en haar gesprekspartners gaan daarna weer wegquote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babbel is nogal goed in averechts advies geven.
Ik heb ook de gehele nacht af en toe gekeken maar ook niks bijzonders gezien. Geslaap en af en toe wat gedraai.quote:Op maandag 7 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat heeft Seattle dan in hemelsnaam gezienquote:Op maandag 7 november 2022 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ook de gehele nacht af en toe gekeken maar ook niks bijzonders gezien. Geslaap en af en toe wat gedraai.
Ze ogen echt lief, dat zie ik graag. Dat gedoe met Kim en Marciano niet, weinig liefs aan. Seks hoef ik sowieso niet te zien.quote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zijn wel een beetje voyeurs toch
nopequote:Op maandag 7 november 2022 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen zin om alle COSsen terug te lezen, maar werd er overdag nog over gesproken in de loods ?
Er staat de hele dag een schilderij.. niets om je druk over te makenquote:Op maandag 7 november 2022 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen zin om alle COSsen terug te lezen, maar werd er overdag nog over gesproken in de loods ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |