Jeff gaat het nog heel moeilijk krijgen. Het domste wat hij kon doen is bij Kim in bed hangen.quote:Op maandag 7 november 2022 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Willen ze Jeffrey helemaal para maken en pakken op zijn eigen woorden over stelletjes dan is deze maand het moment
Die heeft een nieuwe hitquote:Op maandag 7 november 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij doet me denken aan peter-jan rens
ben ik met je eensquote:Op maandag 7 november 2022 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff gaat het nog heel moeilijk krijgen. Het domste wat hij kon doen is bij Kim in bed hangen.
Dit gaat nog helemaal mis.
Uh, waarom Isaac?quote:Op maandag 7 november 2022 19:28 schreef Sestra666 het volgende:
isaac gaat sasha ergens mee helpen
geen idee
ze strubbelt ergens mee
Jeff ook niet , dat scheeltquote:Op maandag 7 november 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik met je eens
ik gok dat Kim niet helemaal zuiver is
Is er ergens van dichtbij iets te zien qua zoenen of knuffelen? Ik heb bijna alle filmpjes gekeken maar kan weinig wijs uit een grijze massa dekens en armen...quote:Op maandag 7 november 2022 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets de moeite waard om terug te zoeken ?
Hey DGK,niet echt.quote:Op maandag 7 november 2022 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
Babbel
KIm en Marciano ik benijd hun echt
vannacht Kenzi en Jappie?quote:Op maandag 7 november 2022 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komkommertijd helaas.. alles is al verzopen afgelopen weekendquote:Op maandag 7 november 2022 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er zijn opdrachten waarbij de kans groot is dat KimD het niet zal volbrengen en vervolgens moet Jeffrey het negen maanden uithouden met iedere dag liefdesverdriet en de wetenschap dat ze die kwarrel zal opzoeken. Jeffrey is echt zwaar verliefd.quote:Op maandag 7 november 2022 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff gaat het nog heel moeilijk krijgen. Het domste wat hij kon doen is bij Kim in bed hangen.
Dit gaat nog helemaal mis.
Zal wel iets sporten zijn. Isaac coached iedereen.quote:
heel eerlijk ik dacht echt van nietquote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zijn opdrachten waarbij de kans groot is dat KimD het niet zal volbrengen en vervolgens moet Jeffrey het nog tien maanden uithouden met iedere dag liefdesverdriet en de wetenschap dat ze die kwarrel weer zal opzoeken. Jeffrey is zwaar verliefd.
Maakt ook niet uitquote:Op maandag 7 november 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar verschillen we van mening om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |