Weet ik veel, misschien welquote:Op maandag 7 november 2022 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verwacht je dat ook maar één sukkel daar een naam gaat produceren?
Wel bij de 18 namen.quote:Op maandag 7 november 2022 19:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zie het nu pas, heb het zelf niet bij gezet trouwens
quote:Op maandag 7 november 2022 19:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De afgelopen week meer dan in al die weken daarvoor
Dat snap ikquote:Op maandag 7 november 2022 19:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zie het nu pas, heb het zelf niet bij gezet trouwens
Nou het mot nietquote:
GJ liet Alies schrikken en Martin zocht weer eens de camera op jaquote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef spapaars het volgende:
Geen idee waarom onder bed, en Martin ziet weer een camera
[ afbeelding ]
Dat gaan ze niet doen , het zit allemaal al in elkaars kontquote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey heeft een serieus probleem als de groep KimD eruit stemt
Het zou wel lachen zijn.quote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey heeft een serieus probleem als de groep KimD eruit stemt
Ik ben GJ en ben bijna 40 jaar.quote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ liet Alies schrikken en Martin zocht weer eens de camera op ja
Djedi klaagt nooit dus dat kan nietquote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
Djedi klagen over eten in de koelkast.Terwijl ze ze zelf de boel laat beschimmelen.
Willen ze Jeffrey helemaal para maken en pakken op zijn eigen woorden over stelletjes dan is deze maand het momentquote:Op maandag 7 november 2022 19:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen , het zit allemaal al in elkaars kont
quote:Op maandag 7 november 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij doet me denken aan peter-jan rens
Misschien zijn voorbeeld, had dacht ik ook altijd hele jonge vrouwen.quote:Op maandag 7 november 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Zal ie leuk vinden om te horenquote:Op maandag 7 november 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |