Die ziet de helft met de oogledenquote:Op maandag 7 november 2022 17:29 schreef Poesjuh het volgende:
Martin lacht mirthe uit dat ze het schilderij zo goed bestudeert...
Omdat het haar geen zák interesseert wat er om haar heen gebeurt, ze heeft het lekker.. konkelt de hele dag door, vreet haar buikje vol elke dag en speelt de Koningin vd Loods.. nog minstens 30 sukkels vóór haar die weg kunnen zal ze denkenquote:Op maandag 7 november 2022 17:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
[..]
En waarom doet Wanda waffel dan niks, er zitten er in ieder geval drie/vier dat schilderij te bestuderen.
Welke relatie?quote:
Fijn, een partner die dit soort dingen doet als hij gedronken heeft. Die kan je dus nooit vertrouwen.quote:Op maandag 7 november 2022 17:31 schreef Poesjuh het volgende:
Marciano zegt de reden dat ik moest lachen qas
A) ik wist al niet meer wat ik had gedaan en
B) ik heb voor mn gevoel niks gedaan dus kon ik kim ook niet serieus nemen
Wtfff
Beter vertelt mexx dit door aan kim w....
ik noem nadirquote:Op maandag 7 november 2022 17:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nu is mario druk verhaal aan het type
Een neukertje is geen partnerquote:Op maandag 7 november 2022 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Fijn, een partner die dit soort dingen doet als hij gedronken heeft. Die kan je dus nooit vertrouwen.
Ja hartstikke duidelijk nu!quote:Op maandag 7 november 2022 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik noem nadir
naar hem de deur ,zo en nu kann je de
anderen uitleg geven
Mario aub de cos is al zo'n ramp met teruglezen pfffquote:Op maandag 7 november 2022 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik noem nadir
anderen uitleg geven
Wat zij wel of niet van elkaar zijn, is niet aan ons. Zij noemen het relatie, dus beoordeel ik het zoquote:
Doet hij toch?quote:Op maandag 7 november 2022 17:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mario aub de cos is al zo'n ramp met teruglezen pfff
'Doe normaal'
Beetje dom dusquote:Op maandag 7 november 2022 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat zij wel of niet van elkaar zijn, is niet aan ons. Zij noemen het relatie, dus beoordeel ik het zo
Ik ging er al niet eens meer op inquote:Op maandag 7 november 2022 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat zij wel of niet van elkaar zijn, is niet aan ons. Zij noemen het relatie, dus beoordeel ik het zo
Ik ben benieuwd of hij echt weggaatquote:Op maandag 7 november 2022 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik noem nadir
anderen uitleg geven
Geloof er niks vanquote:Op maandag 7 november 2022 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij echt weggaat
Ja maar buiten is nog zo ver weg.quote:Op maandag 7 november 2022 17:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
buiten gaat kim sowiezo dingen horen
bij de zij in en gatje vallen werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |