quote:Op maandag 7 november 2022 17:06 schreef HappyCharly het volgende:
De stem van Maddy...
Laatst had iemand een nieuwe smiley met vingers in de oren gepost, maar hoe vind ik die code?
https://rozevla.nl/fok/canthearya.gif
Mooi, hij valt prima af daar begreep ik.. iets téveel zelfs.. kan mooi een borrel helpen..quote:Op maandag 7 november 2022 17:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hij heeft iets met zijn lever(? ) gehad en moest daarvoor afvallen en minderen met alcohol
Erik vat dat op als niet meer drinken
Hij heeft voor zijn gewicht een ideal berekening gemaakt en daar zit hij nu een paar kilo onderquote:Op maandag 7 november 2022 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, hij valt prima af daar begreep ik.. iets téveel zelfs.. kan mooi een borrel helpen..
Ik dacht dat Erik had verteld dat de dokter had gezegd "geen alcohol meer drinken"quote:Op maandag 7 november 2022 17:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hij heeft iets met zijn lever(? ) gehad en moest daarvoor afvallen en minderen met alcohol
Hij vertelde zelf dat hij ongeveer 1 keer per jaar drinkt.quote:Op maandag 7 november 2022 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik dacht dat Erik had verteld dat de dokter had gezegd "geen alcohol meer drinken"
dat is iets anders dan minderen met alcohol
Die man maakt zijn eigen regels en normen. Als het daar buiten valt, is hij van slag. Kan er soms wel om lachen, maar moeilijk om mee om te gaan. Erik kent geen grijs, het is zwart of witquote:Op maandag 7 november 2022 17:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft voor zijn gewicht een ideal berekening gemaakt en daar zit hij nu een paar kilo onder
Daar is hij ook absoluut niet blij mee
Lijkt net echt.quote:
Maddy zei net dat hij nooit heeft gedronkenquote:Op maandag 7 november 2022 17:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou eerder adviseren geen bedorven leverworst te vretenquote:Op maandag 7 november 2022 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik dacht dat Erik had verteld dat de dokter had gezegd "geen alcohol meer drinken"
dat is iets anders dan minderen met alcohol
Jaja,,Erik is prima in berekeningen.. 3 snickers per dag en dan in een TV Show gaan zitten zonder uitzicht op zijn paranoia persoonlijke controle ... wat mis ik?quote:Op maandag 7 november 2022 17:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft voor zijn gewicht een ideal berekening gemaakt en daar zit hij nu een paar kilo onder
Daar is hij ook absoluut niet blij mee
quote:Op maandag 7 november 2022 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja,,Erik is prima in berekeningen.. 3 snickers per dag en dan in een TV Show gaan zitten zonder uitzicht op zijn paranoia persoonlijke controle ... wat mis ik?
Zijn perfecte vrouw daar vinden?quote:Op maandag 7 november 2022 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja,,Erik is prima in berekeningen.. 3 snickers per dag en dan in een TV Show gaan zitten zonder uitzicht op zijn paranoia persoonlijke controle ... wat mis ik?
Sasha en Mirthe stalken.quote:Op maandag 7 november 2022 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
als je naar hem dr deur niet snapt datquote:Op maandag 7 november 2022 17:12 schreef mario390 het volgende:
wat naar-hem dr deur zegt is het zelfde
als nu en zak rijst op en andere zak vallt
niet boeiend
Mislukte in scene gezette wijven daten..quote:Op maandag 7 november 2022 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn perfecte vrouw daar vinden?
Ik snap niks van wat hier staatquote:Op maandag 7 november 2022 17:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
als je naar hem dr deur niet snapt dat
is NADIR
De perfecte man of vrouw bestaat niet en voor Erik wordt het wel heul lastigquote:Op maandag 7 november 2022 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn perfecte vrouw daar vinden?
Lekker alleen blijven danquote:Op maandag 7 november 2022 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De perfecte man of vrouw bestaat niet en voor Erik wordt het wel heul lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |