Dat is een substantieel deel van de voetbalkijkervaring: zeiken dat ze zich weer eens aan het aanstellen zijn, een wedstrijd kapot maken, nu maar eens moeten gaan voetballen etc.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt niet he, er lopen mensen te klagen dat er roddels naar buiten komen. Dat is om jouw analogie maar even te gebruiken blijven klagen over dat ze bij voetbal zich maar altijd aanstellen en over de grond rollen en dat dat moet stoppen, maar ondertussen wel elke wedstrijd kijken. Want al die dametjes die hun beklag doen over Yvonne lezen "per ongeluk" toch wel elke story van haar, oeps haha nou dat kan toch zomaar gebeuren he!
Tuurlijk en dadelijk als babynummer 3 er is dan zijn ze weer overspannen van alles met de volgende problemen weer.quote:Op maandag 8 januari 2024 00:31 schreef ZanneG het volgende:
Bibi kan zich beter op haar extreme zwangerschap ziekte storten, met al haar ziekenhuisopnames en hoe zwaar het allemaal is ipv zich druk te maken over Yvonne, die doet nu eenmaal haar werk maar Bibi zou daar boven moeten staan en zich alleen met haar gezondheid en zwangerschap moeten bezighouden. Vergeet die negatieve energie die kan ze er niet ook nog eens bij hebben.
Ik vind het verbazend dat ze na die ellende hij die andere 2 zwangerschappen al zo snel voor nog een kind gaat, is dat een goed maak baby ofzo?
Het ging om een eerdere affaire uit 2021 dus 2-3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:21 schreef Leandra het volgende:
Een 5-jarige die naar een kinderdagverblijf gaat?
Dus jij denkt dat hij dat wel wilt als hij dat kant, maar dat hij het niet magt van Bibi?quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:57 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik denk dat Willem nog steeds drugs gebruikt en gewoon losbandig seks heeft met iedereen die wilt.
Ze is toch youtuber?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:19 schreef quirina het volgende:
Bibi weet wel wat Willempie doet.
Bibi vind het prima. Want ze jankt nu in een ruime villa en dat is beter dan in een klein flatje.
En hij betaald toch alles? Wat doet zij nou voor werk? En dan ook nog de kinderen op het kinderdagverblijf zetten.
Willem brengt ze wel heen en weer en dat hij dan op de juf gaat liggen ach.
Gooische vrouwen life hè.
Dat denk ik ook niet. Ik geloof echt niet dat deze mensen 'binnen' zijn. En laten we wel wezen, Waylon is wat betreft succes geen Marco Borsato. Sterker nog, ik kan alleen zijn deelname met Ilse aan het songfestival herinneren en voor de rest ken ik geen enkel liedje van hem.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze is toch youtuber?
Ik weet niet wat die Waylon allemaal precies doet maar het is niet alsof hij hit na hit scoort, ik denk niet dat we moeten denken dat deze mensen financieel onafhankelijk in een megavilla zitten, of zit ik verkeerd?
Ze wonen in een villa in een leuke wijk in Hilversum.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze is toch youtuber?
Ik weet niet wat die Waylon allemaal precies doet maar het is niet alsof hij hit na hit scoort, ik denk niet dat we moeten denken dat deze mensen financieel onafhankelijk in een megavilla zitten, of zit ik verkeerd?
https://pureluxe.nl/2022/(...)n-van-zanger-waylon/quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze wonen in een villa in een leuke wijk in Hilversum.
https://www.linda.nl/life(...)n-bibi-binnenkijken/
Wel mooi!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze wonen in een villa in een leuke wijk in Hilversum.
https://www.linda.nl/life(...)n-bibi-binnenkijken/
Ik denk dat je je flink vergist in de inkomsten van Bibi.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:19 schreef quirina het volgende:
Bibi weet wel wat Willempie doet.
Bibi vind het prima. Want ze jankt nu in een ruime villa en dat is beter dan in een klein flatje.
En hij betaald toch alles? Wat doet zij nou voor werk? En dan ook nog de kinderen op het kinderdagverblijf zetten.
Willem brengt ze wel heen en weer en dat hij dan op de juf gaat liggen ach.
Gooische vrouwen life hè.
Dan meld ik me wel bij haar. Ook al heeft ze al een paar baby's van Willem uit Apeldoorn uitgepoept.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:24 schreef Masberum het volgende:
Wachten op het moment dat Bibi een orgasmeprobleem krijgt
Enige plek waar jij je moet melden en men op je wacht is de jeugdreclassering in Appelschaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:29 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dan meld ik me wel bij haar. Ook al heeft ze al een paar baby's van Willem uit Apeldoorn uitgepoept.
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je je flink vergist in de inkomsten van Bibi.
Dat huis vind ik prachtig
Prachtig huis inderdaadquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je je flink vergist in de inkomsten van Bibi.
Dat huis vind ik prachtig
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:48 schreef JeMoeder het volgende:
Wel bijzonder dat een menneke met een erectieprobleem zoveel rondneukt.
Ja is het ookquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:40 schreef LaDaDiDa het volgende:
Het huis is wel alleen van Waylon volgens roddelbladen.
https://www.ditjesendatje(...)on-niet-uit-huis-zet
Poh, met zn allen in een kringetje om Bibi heen?quote:Op maandag 15 januari 2024 07:39 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik heb Waylon eens ontmoet, leuke man, daarna een bukkake feest gehouden.
De bijnaam "kabouter" ook weer opgehelderd.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:45 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Poh, met zn allen in een kringetje om Bibi heen?
Geen commentaar.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:45 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Poh, met zn allen in een kringetje om Bibi heen?
https://www.mediacourant.(...)at-een-aanstellerij/quote:Yvonne kotst over Bibi heen:
Zwangere Bibi Breijman gebasht: ‘Misselijk? Wat een aanstellerij!’
Bibi Breijman wordt op een ongekend harde wijze gebasht door Yvonne Coldeweijer, een van de invloedrijkste opiniemakers in de Nederlandse media. “Wat een aanstellerij zeg!”
Waylon roept de hele tijd dat hij allemaal erectieproblemen heeft, maar tegelijkertijd is zijn vriendin Bibi Breijman om de haverklap zwanger. En als Bibi zwanger is volgen er steevast berichten over de extreme misselijkheid waarmee ze kampt als ze in verwachting is. Ze lijdt namelijk aan hyperemesis gravidarum, ook wel HG genoemd.
Bibi staat er
Door het extreme braken is ze alleen al tijdens haar huidige zwangerschap meermaals opgenomen. Toch was Bibi laatst aanwezig op de première van de film Verliefd op Bali. “Ik had nooit gedacht dat ik hier kon staan vandaag. Het was niet een makkelijke periode, maar je weet wel waar je het voor doet en je krijgt superveel steun”, zei ze daar.
Aan haar zijde vertelde Waylon voor de camera van RTL Boulevard: “Het is verschrikkelijk om daarnaast te staan en om dat te zien, omdat je echt niks kan doen behalve datgene waar zij om vraagt. Dus ik vind het nog steeds moeilijk om daar… Het is ook pas net weer omgedraaid of zo. Je bent acht, negen weken lang in een soort van rush.”
Terminaal ziek
Kan Bibi nog wel genieten van het leven? “Oh jawel hoor. We genieten gewoon elke dag. Als je het moeilijk hebt, dan brengt dat je juist ook weer heel erg dicht bij de kern.”
Wát een aanstellerij, vindt haar aartsvijand Yvonne Coldeweijer. “Ze doet net of ze terminaal ziek is die meid, doe even normaal! Dit kan echt niet”, briest ze in haar podcast De Juice Show.
Co-host Mark Koster is het eens: “Maar weet je hoe lang dit item duurt? Het gaat nog door hè? Het gaat maar door.”
Net op tijd
Yvonne denkt dat Bibi overdrijft. “Weet je, het kan gewoon niet. Wat toevallig dat ze dan ook nu weer beter is terwijl ze moet optreden. Dat is ook wel heel fijn. Gelukkig maar. Net op tijd genezen.”
Mark: “Denk jij dat zij Anna Nooshin kan overtoepen in aanstellerij?”
Yvonne: “Ik dacht wel dat Annanoes de kroon spande, maar dit… Nee, dit kan echt niet. Dit gaat echt veel te ver. Omdat die meid misselijk is! Met haar sonde in haar neus.”
Superkut
Die extreme misselijkheid van Bibi is toch ook wel heftig? Yvonne: “Dat is gewoon dat je moet spugen als je zwanger bent. Ja, oké. Oké. Je moet heel de dag kotsen. Superkut. Heel kut.”
Mark: “Ja, ik heb nooit gebaard, maar het leek mij ook een beetje alsof we in de derde wereldoorlog terecht waren gekomen.”
Yvonne: “Sorry, maar al die posts en dan die sondevoeding in haar neus. Dat je dat schaamteloos zo plaatst.”
Tandje minder
Bibi haalt wel héél graag de publiciteit met haar ellende, meent Yvonne. “Ook allemaal Q&A’s erover houden hoe je daarmee moet omgaan en zo. Een tandje minder hoor, Boulie. Zeg gewoon: ‘Hé, wat vervelend dat je zo misselijk was. Gaat het weer?’ En dan zij: ‘Ja, ik sta er weer.’ En dan doorlopen.”
Ze besluit: “Maar goed, Bibi, alsjeblieft. Hier is je sticker. We hebben gezien dat je heel ziek was en arme jij.”
Tuurlijk Yvonne.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)at-een-aanstellerij/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |