Ja, als je het heel zakelijk bekijkt is dat waar de roddelpers hun geld mee verdiend.quote:Op zondag 7 januari 2024 01:38 schreef Shii het volgende:
Sneu? Wat sneu is, is dat er tijdens een zwangerschap oude koeien uit de sloot gehaald worden om iemand te schaden. Wat een bemoeizucht. En als het waar is, is het een grote lul, maar waarom schept een ander er zo'n genoegen in om deze dirt nu uit de doeken te doen? En sowieso is het walgelijk dat die Yvonne dochtertje Teddy betrekt in de gossip.

Die Yvonne is sowieso een walgelijk figuur. Het enge is dat er mensen zijn die betalen voor haar ellendige beschuldigingen , en er zullen er hier ook vast genoeg zijn die daar aan meedoen.quote:Op zondag 7 januari 2024 01:38 schreef Shii het volgende:
Sneu? Wat sneu is, is dat er tijdens een zwangerschap oude koeien uit de sloot gehaald worden om iemand te schaden. Wat een bemoeizucht. En als het waar is, is het een grote lul, maar waarom schept een ander er zo'n genoegen in om deze dirt nu uit de doeken te doen? En sowieso is het walgelijk dat die Yvonne dochtertje Teddy betrekt in de gossip.

.
 .

Is toch al een verloren zaak, die 2 zullen niet bijelkaar blijven... Iedere keer een kind erbij krijgen om de boel te lijmen werkt ook niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon heel veel van hem houdt en haar gezinnetje intact wil houden.
Best sneu, eigenlijk.

Mwah, je kunt natuurlijk best in VBL kritisch posten over de corrupte bestuurscultuur en de schade die dit doet. Zou niet weten waarom je hier niet de roddelpers mag afkraken.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:35 schreef Smart_ass het volgende:
Nou dat inderdaad. Ik ga ook niet in VBL posten dat voetbal kut is of in TRU/BNW dat mensen die in complottheorieën geloven wappies zijn. Blijf dan gewoon weg.

Maar dat gebeurt niet he, er lopen mensen te klagen dat er roddels naar buiten komen. Dat is om jouw analogie maar even te gebruiken blijven klagen over dat ze bij voetbal zich maar altijd aanstellen en over de grond rollen en dat dat moet stoppen, maar ondertussen wel elke wedstrijd kijken. Want al die dametjes die hun beklag doen over Yvonne lezen "per ongeluk" toch wel elke story van haar, oeps haha nou dat kan toch zomaar gebeuren he!quote:Op zondag 7 januari 2024 21:37 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Mwah, je kunt natuurlijk best in VBL kritisch posten over de corrupte bestuurscultuur en de schade die dit doet. Zou niet weten waarom je hier niet de roddelpers mag afkraken.
Sterker nog, ik denk dat dit bij uitstek de plek is om dat te doen. Heeft ook twee kanten hè, als je zo graag met je geveinsde moralisme vanuit rancune BN'ers een toontje lager wil laten zingen, zoals Yvonne, dan hebben anderen natuurlijk ook het volste recht om haar dan weer door het slijk te halen. Persoonlijk vind ik dat mooi.

Dat is een substantieel deel van de voetbalkijkervaring: zeiken dat ze zich weer eens aan het aanstellen zijn, een wedstrijd kapot maken, nu maar eens moeten gaan voetballen etc.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt niet he, er lopen mensen te klagen dat er roddels naar buiten komen. Dat is om jouw analogie maar even te gebruiken blijven klagen over dat ze bij voetbal zich maar altijd aanstellen en over de grond rollen en dat dat moet stoppen, maar ondertussen wel elke wedstrijd kijken. Want al die dametjes die hun beklag doen over Yvonne lezen "per ongeluk" toch wel elke story van haar, oeps haha nou dat kan toch zomaar gebeuren he!

Tuurlijk en dadelijk als babynummer 3 er is dan zijn ze weer overspannen van alles met de volgende problemen weer.quote:Op maandag 8 januari 2024 00:31 schreef ZanneG het volgende:
Bibi kan zich beter op haar extreme zwangerschap ziekte storten, met al haar ziekenhuisopnames en hoe zwaar het allemaal is ipv zich druk te maken over Yvonne, die doet nu eenmaal haar werk maar Bibi zou daar boven moeten staan en zich alleen met haar gezondheid en zwangerschap moeten bezighouden. Vergeet die negatieve energie die kan ze er niet ook nog eens bij hebben.
Ik vind het verbazend dat ze na die ellende hij die andere 2 zwangerschappen al zo snel voor nog een kind gaat, is dat een goed maak baby ofzo?

Het ging om een eerdere affaire uit 2021 dus 2-3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:21 schreef Leandra het volgende:
Een 5-jarige die naar een kinderdagverblijf gaat?

Dus jij denkt dat hij dat wel wilt als hij dat kant, maar dat hij het niet magt van Bibi?quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:57 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik denk dat Willem nog steeds drugs gebruikt en gewoon losbandig seks heeft met iedereen die wilt.

Ze is toch youtuber?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:19 schreef quirina het volgende:
Bibi weet wel wat Willempie doet.
Bibi vind het prima. Want ze jankt nu in een ruime villa en dat is beter dan in een klein flatje.
En hij betaald toch alles? Wat doet zij nou voor werk? En dan ook nog de kinderen op het kinderdagverblijf zetten.
Willem brengt ze wel heen en weer en dat hij dan op de juf gaat liggen ach.
Gooische vrouwen life hè.

Dat denk ik ook niet. Ik geloof echt niet dat deze mensen 'binnen' zijn. En laten we wel wezen, Waylon is wat betreft succes geen Marco Borsato. Sterker nog, ik kan alleen zijn deelname met Ilse aan het songfestival herinneren en voor de rest ken ik geen enkel liedje van hem.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze is toch youtuber?
Ik weet niet wat die Waylon allemaal precies doet maar het is niet alsof hij hit na hit scoort, ik denk niet dat we moeten denken dat deze mensen financieel onafhankelijk in een megavilla zitten, of zit ik verkeerd?

Ze wonen in een villa in een leuke wijk in Hilversum.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze is toch youtuber?
Ik weet niet wat die Waylon allemaal precies doet maar het is niet alsof hij hit na hit scoort, ik denk niet dat we moeten denken dat deze mensen financieel onafhankelijk in een megavilla zitten, of zit ik verkeerd?

https://pureluxe.nl/2022/(...)n-van-zanger-waylon/quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze wonen in een villa in een leuke wijk in Hilversum.
https://www.linda.nl/life(...)n-bibi-binnenkijken/

Wel mooi!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze wonen in een villa in een leuke wijk in Hilversum.
https://www.linda.nl/life(...)n-bibi-binnenkijken/

Ik denk dat je je flink vergist in de inkomsten van Bibi.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:19 schreef quirina het volgende:
Bibi weet wel wat Willempie doet.
Bibi vind het prima. Want ze jankt nu in een ruime villa en dat is beter dan in een klein flatje.
En hij betaald toch alles? Wat doet zij nou voor werk? En dan ook nog de kinderen op het kinderdagverblijf zetten.
Willem brengt ze wel heen en weer en dat hij dan op de juf gaat liggen ach.
Gooische vrouwen life hè.

Dan meld ik me wel bij haar. Ook al heeft ze al een paar baby's van Willem uit Apeldoorn uitgepoept.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:24 schreef Masberum het volgende:
Wachten op het moment dat Bibi een orgasmeprobleem krijgt

Enige plek waar jij je moet melden en men op je wacht is de jeugdreclassering in Appelschaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:29 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dan meld ik me wel bij haar. Ook al heeft ze al een paar baby's van Willem uit Apeldoorn uitgepoept.

quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je je flink vergist in de inkomsten van Bibi.
Dat huis vind ik prachtig
Prachtig huis inderdaadquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je je flink vergist in de inkomsten van Bibi.
Dat huis vind ik prachtig

quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:48 schreef JeMoeder het volgende:
Wel bijzonder dat een menneke met een erectieprobleem zoveel rondneukt.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |