Ze is idolaat van die vent, iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:24 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zie het verband tussen zelfstandigheid en vreemdgaan niet helemaal, maar dat kan aan mij liggen.
Want? Ze maakt een financiėle keuze om bij hem te blijven. Een Nederlandse artiest die genoeg verdient.quote:
Super tof van haar. Vreemdgaan is nooit de schuld van slechts 1 partner. Beiden hebben daar schuld aan. Mooi om te zien dat BIBI BREIJMAN daar ook van BEWUST is.quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen hebben veel angst voor vreemdgaan, maar het bracht in ons geval juist een probleem aan het licht dat we eindelijk konden aanpakken", zegt Bibi. "Zo was ik altijd erg zelfstandig. Misschien te. Ik wilde niet op mijn partner leunen en vroeg hem niet om hulp. Daarmee werd ik wat ontastbaar voor hem. Nu weet ik dat het goed is om me in mijn relatie ook kwetsbaar op te durven stellen. Dat het voor ons allebei werkt als ik aangeef dat ik hem en zijn liefde nodig heb."
Dit heeft vrij weinig te maken met de erectie problemen en zijn demonen die hij eerder de schuld gaf.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:59 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Super tof van haar. Vreemdgaan is nooit de schuld van slechts 1 partner. Beiden hebben daar schuld aan. Mooi om te zien dat BIBI BREIJMAN daar ook van BEWUST is.
Zij is heel SCHULDBEWUST van wat ze doet met WAYLON. BIBI BREIJMAN draait er niet omheen en vertelt exclusief de WAARHEID! VREEMDGAAN ligt niet aan 1 persoon maar aan beiden. Hoe mooi het HUWELIJk tussen BIBI BREIJMAN en WAYLON ook was, de ERECTIEPROBLEMEN komen niet zomaar ergens vandaan? Nee, vanwege de onbereikbaarheid en hautaine gedrag van BIBI BREIJMAN is WAYLON gedreven tot vreemdgaan.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit heeft vrij weinig te maken met de erectie problemen en zijn demonen die hij eerder de schuld gaf.
Voor de rest, ik weet niet of je vreemdgaan kunt 'goed praten' omdat het niet alleen aan de persoon ligt die vreemd is gegaan. Vooral niet als het tijdens een zwangerschap gebeurd. Maargoed, het zal wel iets persoonlijks zijn denk ik.
Bibi zoekt zelf de media op en ik vind dat je dan best een eigen mening mag geven![]()
😂quote:Op woensdag 6 december 2023 11:48 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Zij is heel SCHULDBEWUST van wat ze doet met WAYLON. BIBI BREIJMAN draait er niet omheen en vertelt exclusief de WAARHEID! VREEMDGAAN ligt niet aan 1 persoon maar aan beiden. Hoe mooi het HUWELIJk tussen BIBI BREIJMAN en WAYLON ook was, de ERECTIEPROBLEMEN komen niet zomaar ergens vandaan? Nee, vanwege de onbereikbaarheid en hautaine gedrag van BIBI BREIJMAN is WAYLON gedreven tot vreemdgaan.
Tijd voor Waylon om weer buiten de deur aan zijn erectie problemen te werkenquote:
Ja want Waylon moet maar 9 maanden dealen met misselijkheid etcquote:Op woensdag 6 december 2023 15:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tijd voor Waylon om weer buiten de deur aan zijn erectie problemen te werken
Als je hem er ook bij anderen insteekt, wil het eens haperen als het voor de zoveelste keer op een dag moet werken.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:52 schreef LaDaDiDa het volgende:
Snap niet hoe je erectieproblemen kan hebben als je zo'n knappe vrouw als Bibi hebt.
Ze is knap maar volgens mij wel nogal afhankelijk van hem. Dat is een afknapper.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:52 schreef LaDaDiDa het volgende:
Snap niet hoe je erectieproblemen kan hebben als je zo'n knappe vrouw als Bibi hebt.
Financieel is ze sowieso afhankelijk. Bovendien is Bibi erg lui.quote:Op donderdag 7 december 2023 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze is knap maar volgens mij wel nogal afhankelijk van hem. Dat is een afknapper.
Dat ze "knap" is heeft daar weinig mee te maken natuurlijk. Vooral het feit dat ze dichtbij komt -wat vaak zo is bij een relatie- zorgt ervoor dat deze sneue klaploper niet goed overweg kan met z'n hechtingsstoornis.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:52 schreef LaDaDiDa het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |