Want? Ze maakt een financiële keuze om bij hem te blijven. Een Nederlandse artiest die genoeg verdient.quote:
Super tof van haar. Vreemdgaan is nooit de schuld van slechts 1 partner. Beiden hebben daar schuld aan. Mooi om te zien dat BIBI BREIJMAN daar ook van BEWUST is.quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen hebben veel angst voor vreemdgaan, maar het bracht in ons geval juist een probleem aan het licht dat we eindelijk konden aanpakken", zegt Bibi. "Zo was ik altijd erg zelfstandig. Misschien te. Ik wilde niet op mijn partner leunen en vroeg hem niet om hulp. Daarmee werd ik wat ontastbaar voor hem. Nu weet ik dat het goed is om me in mijn relatie ook kwetsbaar op te durven stellen. Dat het voor ons allebei werkt als ik aangeef dat ik hem en zijn liefde nodig heb."
Dit heeft vrij weinig te maken met de erectie problemen en zijn demonen die hij eerder de schuld gaf.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:59 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Super tof van haar. Vreemdgaan is nooit de schuld van slechts 1 partner. Beiden hebben daar schuld aan. Mooi om te zien dat BIBI BREIJMAN daar ook van BEWUST is.
Zij is heel SCHULDBEWUST van wat ze doet met WAYLON. BIBI BREIJMAN draait er niet omheen en vertelt exclusief de WAARHEID! VREEMDGAAN ligt niet aan 1 persoon maar aan beiden. Hoe mooi het HUWELIJk tussen BIBI BREIJMAN en WAYLON ook was, de ERECTIEPROBLEMEN komen niet zomaar ergens vandaan? Nee, vanwege de onbereikbaarheid en hautaine gedrag van BIBI BREIJMAN is WAYLON gedreven tot vreemdgaan.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit heeft vrij weinig te maken met de erectie problemen en zijn demonen die hij eerder de schuld gaf.
Voor de rest, ik weet niet of je vreemdgaan kunt 'goed praten' omdat het niet alleen aan de persoon ligt die vreemd is gegaan. Vooral niet als het tijdens een zwangerschap gebeurd. Maargoed, het zal wel iets persoonlijks zijn denk ik.
Bibi zoekt zelf de media op en ik vind dat je dan best een eigen mening mag geven![]()
😂quote:Op woensdag 6 december 2023 11:48 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Zij is heel SCHULDBEWUST van wat ze doet met WAYLON. BIBI BREIJMAN draait er niet omheen en vertelt exclusief de WAARHEID! VREEMDGAAN ligt niet aan 1 persoon maar aan beiden. Hoe mooi het HUWELIJk tussen BIBI BREIJMAN en WAYLON ook was, de ERECTIEPROBLEMEN komen niet zomaar ergens vandaan? Nee, vanwege de onbereikbaarheid en hautaine gedrag van BIBI BREIJMAN is WAYLON gedreven tot vreemdgaan.
Tijd voor Waylon om weer buiten de deur aan zijn erectie problemen te werkenquote:
Ja want Waylon moet maar 9 maanden dealen met misselijkheid etcquote:Op woensdag 6 december 2023 15:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tijd voor Waylon om weer buiten de deur aan zijn erectie problemen te werken
Als je hem er ook bij anderen insteekt, wil het eens haperen als het voor de zoveelste keer op een dag moet werken.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:52 schreef LaDaDiDa het volgende:
Snap niet hoe je erectieproblemen kan hebben als je zo'n knappe vrouw als Bibi hebt.
Ze is knap maar volgens mij wel nogal afhankelijk van hem. Dat is een afknapper.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:52 schreef LaDaDiDa het volgende:
Snap niet hoe je erectieproblemen kan hebben als je zo'n knappe vrouw als Bibi hebt.
Financieel is ze sowieso afhankelijk. Bovendien is Bibi erg lui.quote:Op donderdag 7 december 2023 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze is knap maar volgens mij wel nogal afhankelijk van hem. Dat is een afknapper.
Dat ze "knap" is heeft daar weinig mee te maken natuurlijk. Vooral het feit dat ze dichtbij komt -wat vaak zo is bij een relatie- zorgt ervoor dat deze sneue klaploper niet goed overweg kan met z'n hechtingsstoornis.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:52 schreef LaDaDiDa het volgende:
Als je niet snapt dat hij erectieproblemen kan hebben als je zo’n knappe vrouw als Bibi hebt, dan is toch júíst evident dat hij erectieproblemen heeft?quote:Op donderdag 7 december 2023 15:52 schreef LaDaDiDa het volgende:
Kennelijk was het probleem juist dat ze dat niet was......quote:Op donderdag 7 december 2023 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze is knap maar volgens mij wel nogal afhankelijk van hem. Dat is een afknapper.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
We gaan weer even verder:
Mensen hebben veel angst voor vreemdgaan, maar het bracht in ons geval juist een probleem aan het licht dat we eindelijk konden aanpakken", zegt Bibi. "Zo was ik altijd erg zelfstandig. Misschien te. Ik wilde niet op mijn partner leunen en vroeg hem niet om hulp. Daarmee werd ik wat ontastbaar voor hem. Nu weet ik dat het goed is om me in mijn relatie ook kwetsbaar op te durven stellen. Dat het voor ons allebei werkt als ik aangeef dat ik hem en zijn liefde nodig heb."
Het hele artikel is hier te lezen : https://www.rtl.nl/boulev(...)cht-probleem-aan-het
Ik had Bibi hoger ingeschat.
Hoger dan een mens met gevoelens, zwaktes en sterktes? Ik waardeer wel dat ze zich niet door de buitenwereld laat vertellen hoe ze met deze situatie om moet gaan. Die hebben geen enkel belang behalve de bevrediging van hun eigen behoefte aan sensatie en 'rechtvaardigheid'.quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het hele artikel is hier te lezen : https://www.rtl.nl/boulev(...)cht-probleem-aan-het
Ja ze is een mens met gevoelens. Maar er heerst niet voor niets een bepaald beeld van zo'n vreemdganger en iemand die veel voor aandacht doet. Als Willem putjesschepper was geweest had Bibi al lang de benen genomen want zo interessant is Willem ook niet . Maarja liefde doet rare dingen met mensen. Dat dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:24 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Hoger dan een mens met gevoelens, zwaktes en sterktes? Ik waardeer wel dat ze zich niet door de buitenwereld laat vertellen hoe ze met deze situatie om moet gaan. Die hebben geen enkel belang behalve de bevrediging van hun eigen behoefte aan sensatie en 'rechtvaardigheid'.
Nou ja, het is natuurlijk niet zo dat putjesscheppers, palletsorteerders en tuinmannen vrouwen ook soms bij zich weten te houden, ongeacht hun wangedrag...quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ja ze is een mens met gevoelens. Maar er heerst niet voor niets een bepaald beeld van zo'n vreemdganger en iemand die veel voor aandacht doet. Als Willem putjesschepper was geweest had Bibi al lang de benen genomen want zo interessant is Willem ook niet . Maarja liefde doet rare dingen met mensen. Dat dan ook wel weer.
Ik bedoelde meer te zeggen dat zij veel voor de aandacht doet, bijv het nationaal uitmelken van dat vreemdgaan verhaal van Waylon. Was niet bedoeld als sneer naar putjesscheppers ofzo. Aandacht blijven vragen voor dat verhaal toont in mijn ogen dat zij het belangrijk vind om reevant te blijven, wat ik baseer op het relevant proberen te blijven door dat vreemdgangersverhaal steeds van stal te trekken. Buiten dat heeft zie niets bijzonders te melden dacht ik? Dat heb je natuurlijk wat minder of 'slechts' op lokaal niveau wanneer je iemand met een normale baan hebt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk niet zo dat putjesscheppers, palletsorteerders en tuinmannen vrouwen ook soms bij zich weten te houden, ongeacht hun wangedrag...
Ook vrouwen die een beter inkomen hebben dan die mannen.
Soms is een relatie gewoon ongezond maar is het te moeilijk om te vertrekken, zelfs zonder kinderen al, en met kinderen nog veel lastiger.
Eens, al had Victoria zelf al een succesvolle carričre. Van Bibi hoorden we pas weer wat toen ze ineens het vriendinnetje van Waylon was.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:58 schreef potjecreme het volgende:
Waarom Victoria Beckham niet als deurmat gezien? David heeft vaak genoeg de bloemetjes buiten gezet tijdens zijn huwelijk. Zelfs met de au pair.
Schoolvoorbeeld van gaslighting ditquote:Op dinsdag 5 december 2023 18:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel mensen bij elkaar blijven na vreemd gaan. Proberen het op te lossen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ja ze is een mens met gevoelens. Maar er heerst niet voor niets een bepaald beeld van zo'n vreemdganger en iemand die veel voor aandacht doet. Als Willem putjesschepper was geweest had Bibi al lang de benen genomen want zo interessant is Willem ook niet . Maarja liefde doet rare dingen met mensen. Dat dan ook wel weer.
Dat is echt een flinke aanname. De groep mensen die een vreemdganger niet verlaat is behoorlijk groot. Het bevalt de gemiddelde toeschouwer alleen niet. Dus dan gaan ze naast de vreemdganger ook maar de andere persoon afkraken, omdat ze niet kunnen dealen met het feit dat er dingen zijn die ze niet begrijpen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Nou maar echt. Bovendien suggereerde Bibi in de hele video toendertijd dat ze zelf ook wel eens "fouten" had gemaakt, wat ik zelf ook interpreteerde als dat ze misschien wel eens een scheve schaats gereden had. Dat gaan ze dan verder natuurlijk niet publiekelijk maken en maakt mij verder ook niet uit.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen, het kán ook zo zijn dat ze het vreemdgaan uiteindelijk niet als obstakel hebben ervaren om met hun relatie door te gaan hč? Zoals ze zelf ook aangeven, zeg maar.![]()
Vreemdgaan mag dan voor de goegemeente een volkstribunaal waard zijn, maar er zijn ook, heus, echt, mensen die er niet zo zwaar aan tillen als het puur om seksueel gerief gaat. Die er in elk geval niet per definitie een relatie om opgeven. Niet iedereen denkt/handelt zoals de meerderheid (zegt te doen).
24/7/40 zelfs.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:59 schreef Jauke het volgende:
Krijg inmiddels het idee dat deze vrouw echt 24/7 zwanger is.
Bij nader inzien ben ik het daar wel mee eens. Maar er zijn ook wel een beetje grenzen vind ik.quote:Op zondag 10 december 2023 08:10 schreef potjecreme het volgende:
Ondanks dat je partner raar doet, kan je ook naar je eigen aandeel kijken in de relatie.
Ik zeg nergens dat ze niet naar een eventueel eigen aandeel mag kijken, toch?quote:Op zondag 10 december 2023 08:10 schreef potjecreme het volgende:
Ondanks dat je partner raar doet, kan je ook naar je eigen aandeel kijken in de relatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zondag 10 december 2023 09:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze niet naar een eventueel eigen aandeel mag kijken, toch?Aandeel in de relatie. Niet in het besluit van de ander om vreemd te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is, vrees ik, nu eenmaal het verdienmodel. Ze leeft van de hordes fans die haar wel en wee dagelijks volgen. Die moet ze toch blijven voeren. Hoe meer volgers, hoe meer advertentieknaken.quote:Op zondag 10 december 2023 12:26 schreef sherezade het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat ze die zeik weer opgerakeld heeft, we waren het bijna allemaal weer vergeten totdat ze weer haar hele privé situatie weer in de media moest openbaren.
Ze blijft het maar uitmelken e uitmelken, ik vond het meisje in eerste instantie wel altijd oké maar nu ben ik Bibi-moe.
Nu kunnen we ons weer voorbereiden op 9 maanden gezeik van hun met hun sores. Hou dat lekker binnenskamers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |