abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211532394
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had Bibi hoger ingeschat.
Want? Ze maakt een financiële keuze om bij hem te blijven. Een Nederlandse artiest die genoeg verdient.
pi_211532628
quote:

Mensen hebben veel angst voor vreemdgaan, maar het bracht in ons geval juist een probleem aan het licht dat we eindelijk konden aanpakken", zegt Bibi. "Zo was ik altijd erg zelfstandig. Misschien te. Ik wilde niet op mijn partner leunen en vroeg hem niet om hulp. Daarmee werd ik wat ontastbaar voor hem. Nu weet ik dat het goed is om me in mijn relatie ook kwetsbaar op te durven stellen. Dat het voor ons allebei werkt als ik aangeef dat ik hem en zijn liefde nodig heb."

Super tof van haar. Vreemdgaan is nooit de schuld van slechts 1 partner. Beiden hebben daar schuld aan. Mooi om te zien dat BIBI BREIJMAN daar ook van BEWUST is.
pi_211532697
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 10:59 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Super tof van haar. Vreemdgaan is nooit de schuld van slechts 1 partner. Beiden hebben daar schuld aan. Mooi om te zien dat BIBI BREIJMAN daar ook van BEWUST is.
Dit heeft vrij weinig te maken met de erectie problemen en zijn demonen die hij eerder de schuld gaf.

Voor de rest, ik weet niet of je vreemdgaan kunt 'goed praten' omdat het niet alleen aan de persoon ligt die vreemd is gegaan. Vooral niet als het tijdens een zwangerschap gebeurd. Maargoed, het zal wel iets persoonlijks zijn denk ik.

Bibi zoekt zelf de media op en ik vind dat je dan best een eigen mening mag geven :)
pi_211532982
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 11:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit heeft vrij weinig te maken met de erectie problemen en zijn demonen die hij eerder de schuld gaf.

Voor de rest, ik weet niet of je vreemdgaan kunt 'goed praten' omdat het niet alleen aan de persoon ligt die vreemd is gegaan. Vooral niet als het tijdens een zwangerschap gebeurd. Maargoed, het zal wel iets persoonlijks zijn denk ik.

Bibi zoekt zelf de media op en ik vind dat je dan best een eigen mening mag geven :)
Zij is heel SCHULDBEWUST van wat ze doet met WAYLON. BIBI BREIJMAN draait er niet omheen en vertelt exclusief de WAARHEID! VREEMDGAAN ligt niet aan 1 persoon maar aan beiden. Hoe mooi het HUWELIJk tussen BIBI BREIJMAN en WAYLON ook was, de ERECTIEPROBLEMEN komen niet zomaar ergens vandaan? Nee, vanwege de onbereikbaarheid en hautaine gedrag van BIBI BREIJMAN is WAYLON gedreven tot vreemdgaan.
pi_211532991
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 11:48 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Zij is heel SCHULDBEWUST van wat ze doet met WAYLON. BIBI BREIJMAN draait er niet omheen en vertelt exclusief de WAARHEID! VREEMDGAAN ligt niet aan 1 persoon maar aan beiden. Hoe mooi het HUWELIJk tussen BIBI BREIJMAN en WAYLON ook was, de ERECTIEPROBLEMEN komen niet zomaar ergens vandaan? Nee, vanwege de onbereikbaarheid en hautaine gedrag van BIBI BREIJMAN is WAYLON gedreven tot vreemdgaan.
😂
pi_211533390
Wat heerlijk dat die kinderen straks alles weten over de erectieproblemen van hun vader en de SCHULDBEWUSTHEID van hun moeder. Soms is het gewoon beter om je MUIL TE HOUDEN en zou je eens wat minder om jezelf moeten denken maar aan je kinderen. Ze zullen er wel weer een liedje over gaan vol gaan janken.
Enge mensen.
Go hard or go home
pi_211533480
Niet ongewoon als je verslaafd bent. Het in de media uitmeten is weer wat bijzonder, maar bon.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  woensdag 6 december 2023 @ 14:15:04 #108
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_211534303
Ennnnnn Bibi is zwanger...
With love :*
pi_211534376
*******BREAK********
*******BREAK********
*******BREAK********
*******BREAK********
*******BREAK********
*******BREAK********
*******BREAK********

Bibi Breijman en Waylon krijgen derde kind: 'Is ons geheimpje'

Bibi Breijman en Waylon krijgen een derde kind, zo maakt de influencer bekend op Instagram. Breijman deelde het nieuws op Pakjesavond met haar kinderen.
Breijman hoorde tijdens een ziekenhuisbezoek dat ze opnieuw zwanger is. "Mama heeft weer een baby'tje in haar buik", vertelde ze aan haar vijfjarige dochter Teddy en eenjarige zoon Chester. "Het is nog wel ons geheimpje", zei ze erbij.

"Toen we thuiskwamen uit het ziekenhuis, wilden we het haar toch maar alvast vertellen", schrijft Breijman op Instagram.

De influencer lijdt aan hyperemesis gravidarum (HG). Die aandoening gaat gepaard met hevige misselijkheid en braken. HG is veel heftiger dan gewone zwangerschapsmisselijkheid en wordt gekenmerkt door snel gewichtsverlies, ondervoeding en uitdroging.

De influencer en zanger zijn ongeveer zes jaar samen. Ongeveer anderhalf jaar geleden bevestigde Waylon dat hij tijdens de tweede zwangerschap van Breijman was vreemdgegaan. De artiest legde uit dat hij last van een erectieprobleem had en dat dit tot overspel leidde. Hun relatie raakte hierdoor in zwaar weer, maar Waylon en Breijman bleven samen.

ERECTIEPROBLEMEN MIJN REET!
Wat een leugenaar die weelon
pi_211534423
Ik zou ook erectieproblemen krijgen mocht zij naast me liggen.

Not my cup of tea.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Vis een optie? woensdag 6 december 2023 @ 14:35:09 #111
70532 loveli
N
pi_211534462
Zwangerschapsmisselijkheid, Waylon krijgt weer minder aandacht. Hopelijk houdt hij het dit keer wel vol.

Jammer voor Bibi, maar wel goed dat er zo aandacht is voor zware zwangerschapsmisselijkheid. Dat wordt ontzettend onderschat.
crap in = crap out
  woensdag 6 december 2023 @ 15:21:16 #112
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211534873
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ennnnnn Bibi is zwanger...
Tijd voor Waylon om weer buiten de deur aan zijn erectie problemen te werken
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211535379
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 15:21 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Tijd voor Waylon om weer buiten de deur aan zijn erectie problemen te werken
Ja want Waylon moet maar 9 maanden dealen met misselijkheid etc
Laat die gast gewoon KEIHARD NEUKEN buiten de deur
pi_211540891
Bibi is net zo’n vrouw als Monique van Dreetje. Man lekker buiten de deur laten neuken als hij maar betaald voor het huis, nageltjes, kapper, kleding, auto etc.
pi_211540908
Boh wat een geil ding. Heerlijk!
U MAD?
pi_211545000
Snap niet hoe je erectieproblemen kan hebben als je zo'n knappe vrouw als Bibi hebt.
pi_211545072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 15:52 schreef LaDaDiDa het volgende:
Snap niet hoe je erectieproblemen kan hebben als je zo'n knappe vrouw als Bibi hebt.
Als je hem er ook bij anderen insteekt, wil het eens haperen als het voor de zoveelste keer op een dag moet werken.
pi_211545082
quote:
Ze is knap maar volgens mij wel nogal afhankelijk van hem. Dat is een afknapper.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2023 16:00:30 ]
  donderdag 7 december 2023 @ 16:06:57 #119
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_211545165
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 16:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ze is knap maar volgens mij wel nogal afhankelijk van hem. Dat is een afknapper.
Financieel is ze sowieso afhankelijk. Bovendien is Bibi erg lui.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  donderdag 7 december 2023 @ 18:23:10 #120
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_211546287
quote:
Dat ze "knap" is heeft daar weinig mee te maken natuurlijk. Vooral het feit dat ze dichtbij komt -wat vaak zo is bij een relatie- zorgt ervoor dat deze sneue klaploper niet goed overweg kan met z'n hechtingsstoornis.

Heb Weelon een keer semi-trots in een interview iets zien melden over z'n borderline-stoornis. Vandaar ff deze optelsom door de huis-shrink :7
love & heet
  donderdag 7 december 2023 @ 18:28:19 #121
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_211546337
quote:
Als je niet snapt dat hij erectieproblemen kan hebben als je zo’n knappe vrouw als Bibi hebt, dan is toch júíst evident dat hij erectieproblemen heeft?

#logica :7
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_211550250
Nou, gefeliciteerd dan maar.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 8 december 2023 @ 00:18:31 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211550457
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 16:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Kennelijk was het probleem juist dat ze dat niet was......
quote:
We gaan weer even verder:

Mensen hebben veel angst voor vreemdgaan, maar het bracht in ons geval juist een probleem aan het licht dat we eindelijk konden aanpakken", zegt Bibi. "Zo was ik altijd erg zelfstandig. Misschien te. Ik wilde niet op mijn partner leunen en vroeg hem niet om hulp. Daarmee werd ik wat ontastbaar voor hem. Nu weet ik dat het goed is om me in mijn relatie ook kwetsbaar op te durven stellen. Dat het voor ons allebei werkt als ik aangeef dat ik hem en zijn liefde nodig heb."

Het hele artikel is hier te lezen : https://www.rtl.nl/boulev(...)cht-probleem-aan-het

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211551430
Weet je hoe men dat ook noemt?
Recht lullen wat krom is !
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:24:32 #125
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_211552408
quote:

Het hele artikel is hier te lezen : https://www.rtl.nl/boulev(...)cht-probleem-aan-het

Hoger dan een mens met gevoelens, zwaktes en sterktes? Ik waardeer wel dat ze zich niet door de buitenwereld laat vertellen hoe ze met deze situatie om moet gaan. Die hebben geen enkel belang behalve de bevrediging van hun eigen behoefte aan sensatie en 'rechtvaardigheid'.
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:36:41 #126
431496 girlnextdoor.
pi_211554257
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:24 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Hoger dan een mens met gevoelens, zwaktes en sterktes? Ik waardeer wel dat ze zich niet door de buitenwereld laat vertellen hoe ze met deze situatie om moet gaan. Die hebben geen enkel belang behalve de bevrediging van hun eigen behoefte aan sensatie en 'rechtvaardigheid'.
Ja ze is een mens met gevoelens. Maar er heerst niet voor niets een bepaald beeld van zo'n vreemdganger en iemand die veel voor aandacht doet. Als Willem putjesschepper was geweest had Bibi al lang de benen genomen want zo interessant is Willem ook niet . Maarja liefde doet rare dingen met mensen. Dat dan ook wel weer.
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:41:54 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211554304
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 13:36 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ja ze is een mens met gevoelens. Maar er heerst niet voor niets een bepaald beeld van zo'n vreemdganger en iemand die veel voor aandacht doet. Als Willem putjesschepper was geweest had Bibi al lang de benen genomen want zo interessant is Willem ook niet . Maarja liefde doet rare dingen met mensen. Dat dan ook wel weer.
Nou ja, het is natuurlijk niet zo dat putjesscheppers, palletsorteerders en tuinmannen vrouwen ook soms bij zich weten te houden, ongeacht hun wangedrag...
Ook vrouwen die een beter inkomen hebben dan die mannen.

Soms is een relatie gewoon ongezond maar is het te moeilijk om te vertrekken, zelfs zonder kinderen al, en met kinderen nog veel lastiger.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:52:44 #128
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_211554435
Mensen, het kán ook zo zijn dat ze het vreemdgaan uiteindelijk niet als obstakel hebben ervaren om met hun relatie door te gaan hč? Zoals ze zelf ook aangeven, zeg maar. :+

Vreemdgaan mag dan voor de goegemeente een volkstribunaal waard zijn, maar er zijn ook, heus, echt, mensen die er niet zo zwaar aan tillen als het puur om seksueel gerief gaat. Die er in elk geval niet per definitie een relatie om opgeven. Niet iedereen denkt/handelt zoals de meerderheid (zegt te doen).
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? vrijdag 8 december 2023 @ 13:52:55 #129
70532 loveli
N
pi_211554438
"Ja maar ik hou van hem!"
crap in = crap out
pi_211554495
Waarom Victoria Beckham niet als deurmat gezien? David heeft vaak genoeg de bloemetjes buiten gezet tijdens zijn huwelijk. Zelfs met de au pair.
  vrijdag 8 december 2023 @ 15:13:01 #131
431496 girlnextdoor.
pi_211555126
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 13:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou ja, het is natuurlijk niet zo dat putjesscheppers, palletsorteerders en tuinmannen vrouwen ook soms bij zich weten te houden, ongeacht hun wangedrag...
Ook vrouwen die een beter inkomen hebben dan die mannen.

Soms is een relatie gewoon ongezond maar is het te moeilijk om te vertrekken, zelfs zonder kinderen al, en met kinderen nog veel lastiger.
Ik bedoelde meer te zeggen dat zij veel voor de aandacht doet, bijv het nationaal uitmelken van dat vreemdgaan verhaal van Waylon. Was niet bedoeld als sneer naar putjesscheppers ofzo. Aandacht blijven vragen voor dat verhaal toont in mijn ogen dat zij het belangrijk vind om reevant te blijven, wat ik baseer op het relevant proberen te blijven door dat vreemdgangersverhaal steeds van stal te trekken. Buiten dat heeft zie niets bijzonders te melden dacht ik? Dat heb je natuurlijk wat minder of 'slechts' op lokaal niveau wanneer je iemand met een normale baan hebt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 13:58 schreef potjecreme het volgende:
Waarom Victoria Beckham niet als deurmat gezien? David heeft vaak genoeg de bloemetjes buiten gezet tijdens zijn huwelijk. Zelfs met de au pair.
Eens, al had Victoria zelf al een succesvolle carričre. Van Bibi hoorden we pas weer wat toen ze ineens het vriendinnetje van Waylon was.
pi_211555181
quote:

Schoolvoorbeeld van gaslighting dit :') ;(
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_211555213
quote:

[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen bij elkaar blijven na vreemd gaan. Proberen het op te lossen.

Het enige verschil is dat in dit geval het erg openbaar is.
  vrijdag 8 december 2023 @ 16:12:07 #134
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_211555626
quote:

[..]
Dat is echt een flinke aanname. De groep mensen die een vreemdganger niet verlaat is behoorlijk groot. Het bevalt de gemiddelde toeschouwer alleen niet. Dus dan gaan ze naast de vreemdganger ook maar de andere persoon afkraken, omdat ze niet kunnen dealen met het feit dat er dingen zijn die ze niet begrijpen.
pi_211555938
Dat je na vreemdgaan het vertrouwen hebt met elkaar verder te gaan kan zeker. Maar opnieuw zwanger terwijl hij tijdens je vorige zwangerschap vreemdgegaan is, lijkt mij een bijzonder lastige periode eigenlijk.
Dan heb je dat écht heel goed achter je gelaten.
pi_211558275
Voorlopig laat Bibi alleen maar kots achter.
  zaterdag 9 december 2023 @ 12:41:32 #137
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_211563670
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2023 13:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen, het kán ook zo zijn dat ze het vreemdgaan uiteindelijk niet als obstakel hebben ervaren om met hun relatie door te gaan hč? Zoals ze zelf ook aangeven, zeg maar. :+

Vreemdgaan mag dan voor de goegemeente een volkstribunaal waard zijn, maar er zijn ook, heus, echt, mensen die er niet zo zwaar aan tillen als het puur om seksueel gerief gaat. Die er in elk geval niet per definitie een relatie om opgeven. Niet iedereen denkt/handelt zoals de meerderheid (zegt te doen).
Nou maar echt. Bovendien suggereerde Bibi in de hele video toendertijd dat ze zelf ook wel eens "fouten" had gemaakt, wat ik zelf ook interpreteerde als dat ze misschien wel eens een scheve schaats gereden had. Dat gaan ze dan verder natuurlijk niet publiekelijk maken en maakt mij verder ook niet uit.

Maar misschien is het zo'n type open relatie, waarbij ze het allebei zelf niet willen erkennen dat het een open relatie is omdat ze het idee dat de anders dan iets mag of doet niet leuk vinden :+ .

Geen idee. Maar laat die meid lekker. Misschien zijn ze 90% van de tijd hartstikke gelukkig en nemen ze dit voor lief. Is dan nog steeds een gezondere relatie dan een boel andere toxische huwelijken waarbij niemand vreemdgaat.
Zoveel levens. Zoveel keuzes. Zoveel waarden :s) .
pi_211565990
Krijg inmiddels het idee dat deze vrouw echt 24/7 zwanger is. :+
  Vis een optie? zaterdag 9 december 2023 @ 20:16:46 #139
70532 loveli
N
pi_211567795
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 16:59 schreef Jauke het volgende:
Krijg inmiddels het idee dat deze vrouw echt 24/7 zwanger is. :+
24/7/40 zelfs.
crap in = crap out
  zaterdag 9 december 2023 @ 20:50:42 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211568139
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 20:16 schreef loveli het volgende:

[..]
24/7/40 zelfs.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 10 december 2023 @ 07:50:40 #141
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211572239
Natuurlijk kunnen ze het zich achtergelaten hebben maar wat dit hele gedoe allemaal zo’n bullshit doet lijken, zijn niet alleen dingen als Bibi’s “het was mijn schuld dat m’n vent vreemd ging”, maar ook dat hij zegt vreemd te zijn gegaan omdat hij een erectieprobleem had, :'). Maar gelukkig werkte dat dan wel weer prima op een ander? Je vreemdgaan daarna afdoen als ‘niet per se chic’ wijst ook op vrij weinig zelfreflectie. Ook het uitmelken van de situatie draagt niet bij aan het beeld dat ze het achter zich hebben gelaten. Als ze het allemaal op voorhand geen probleem vonden, hoefden ze daarvoor ook niet in therapie (hoewel dit fake news kan zijn vanuit Team Bibi).

Het kan allemaal echt zijn, hč, dat zij er niet zwaar aan tilt (want Waylon kan het toch geen biet schelen zolang z’n worst het maar doet) maar dan vind ik het wel erg ongemakkelijk hoe ze in de media de schuld bij zichzelf legt en Waylon tot het passieve ‘slachtoffer’ maakt. Hopelijk werkt z’n lul nu wel bij Bibi als ze weer bol wordt en niet slechts bij een willekeurige meid.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_211572292
Ondanks dat je partner raar doet, kan je ook naar je eigen aandeel kijken in de relatie.
pi_211572483
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 08:10 schreef potjecreme het volgende:
Ondanks dat je partner raar doet, kan je ook naar je eigen aandeel kijken in de relatie.
Bij nader inzien ben ik het daar wel mee eens. Maar er zijn ook wel een beetje grenzen vind ik.

Na wat er met Willem gebeurde, belandde ik in mijn eigen bubbel. En dat was achteraf ook frustrerend voor hem, voor de schuldige in het verhaal. Die persoon heeft even helemaal geen recht. Geen recht op verdriet. Geen recht op het beschermen van het gezin. Dat had hij verspeeld. Maar ja, achteraf ga je ook zien dat de dader verdriet heeft.

Ik weet het niet. Ik vind het best wel dubbel. Aan de ene kant denk ik dat je ook bij jezelf te raden kan gaan, maar ik krijg bij Bibi het idee dat ze Waylon ook als een soort van slachtoffer ziet. Dan vraag ik me af, zijn er bij vreemdgaan alleen maar slachtoffers?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 10 december 2023 @ 09:42:32 #144
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211572592
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 08:10 schreef potjecreme het volgende:
Ik zeg nergens dat ze niet naar een eventueel eigen aandeel mag kijken, toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 10 december 2023 @ 11:37:56 #145
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211573467
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 20:16 schreef loveli het volgende:

[..]
24/7/40 zelfs.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211573603
quote:
17s.gif Op zondag 10 december 2023 09:42 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat ze niet naar een eventueel eigen aandeel mag kijken, toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aandeel in de relatie. Niet in het besluit van de ander om vreemd te gaan.
  zondag 10 december 2023 @ 11:57:15 #147
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211573643
Ik gok op bijna 100 procent dat ze binnen 5 jaar alsnog uit elkaar gaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211573735
Nou ja. Als hij tijdens de zwangerschap van Bibi totaal niet meer opgewonden kan raken of geen stijve, is het theoretisch niet gek dat hij op den duur denkt: Goh, misschien lukt het wel bij een ander. De spanning, een andere vrouw.
Met Bibi was het misschien op den duur zo hetzelfde.
Dat an sich is niet zo vergezocht.

Blijft natuurlijk klootzakkerig.
pi_211573877
Ik begrijp gewoon niet dat ze die zeik weer opgerakeld heeft, we waren het bijna allemaal weer vergeten totdat ze weer haar hele privé situatie weer in de media moest openbaren.
Ze blijft het maar uitmelken e uitmelken, ik vond het meisje in eerste instantie wel altijd oké maar nu ben ik Bibi-moe.
Nu kunnen we ons weer voorbereiden op 9 maanden gezeik van hun met hun sores. Hou dat lekker binnenskamers.
  zondag 10 december 2023 @ 13:36:42 #150
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_211574442
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 12:26 schreef sherezade het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat ze die zeik weer opgerakeld heeft, we waren het bijna allemaal weer vergeten totdat ze weer haar hele privé situatie weer in de media moest openbaren.
Ze blijft het maar uitmelken e uitmelken, ik vond het meisje in eerste instantie wel altijd oké maar nu ben ik Bibi-moe.
Nu kunnen we ons weer voorbereiden op 9 maanden gezeik van hun met hun sores. Hou dat lekker binnenskamers.
Is, vrees ik, nu eenmaal het verdienmodel. Ze leeft van de hordes fans die haar wel en wee dagelijks volgen. Die moet ze toch blijven voeren. Hoe meer volgers, hoe meer advertentieknaken.
Maakt haar, hoe wrang ook, natuurlijk wel financieel onafhankelijk. Ze verdient er een flinke bom duiten mee en een shitload aan gratis deals. Het is gewoon een eigentijdse manier geworden om je geld te verdienen natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')