Ik heb geen idee iig, kweet dus alleen dat ze aan het voeteneind gaat slapen.quote:Op maandag 7 november 2022 00:13 schreef mootie het volgende:
Wil Kim dit überhaupt of is dit de drank.
Heeft Jeff meteen kwarrel buiten spel gezet.
Dat roept ze steeds jaquote:Op maandag 7 november 2022 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee iig, kweet dus alleen dat ze aan het voeteneind gaat slapen.
Ze hebben een goed gesprek gehad.quote:Op maandag 7 november 2022 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onzuiver als hij haar nu in zijn bed laat
Ja joh, ze jatten de hele loods leegquote:Op maandag 7 november 2022 00:14 schreef mootie het volgende:
Er verdwijnt nog meer naar de kast van Jeff en Jasper.
Doen ze toch ook net, het is in streamquote:Op maandag 7 november 2022 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja joh, ze jatten de hele loods leeg![]()
En daar kwam uit dat Kim tijd nodig had, ze wist het nog nietquote:Op maandag 7 november 2022 00:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben een goed gesprek gehad.
Ging nergens over, maar een goed gesprek vinden ze zelf.
Spullen voor het ontbijtquote:Op maandag 7 november 2022 00:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Doen ze toch ook net, het is in stream
Och meid wat jij wil. Het maakt me echt niet uit, wat jij allemaal zegt. Het enige waar jij het over hebt is slecht praten over Jeff. Have funquote:Op maandag 7 november 2022 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou op met me, dat is weer iets heel anders waar ze het net over hadden
Mootie heeft een eigen stream denk ik.quote:Op maandag 7 november 2022 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Och meid wat jij wil. Het maakt me echt niet uit, wat jij allemaal zegt. Het enige waar jij het over hebt is slecht praten over Jeff. Have fun
Ze hebben alleen nog suiker nodig, die spullen die in de kast gezet zijn hebben ze net al meegenomen uit kantoor voor het ontbijt, maar Mootie ziet alles anders. Prima toch?quote:Op maandag 7 november 2022 00:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mootie heeft een eigen stream denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |