Daar kan dan niemand meer iets van zeggen nuquote:Op maandag 7 november 2022 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Top, dan kan de rest ook lekker gaan eten als ze honger hebben
Lijkt mij ook. Interssant precedent geschept.quote:Op maandag 7 november 2022 00:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar kan dan niemand meer iets van zeggen nu
Hij zei het nog maar een keerquote:Op maandag 7 november 2022 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, daar is Erik heel consistent in
Rupert zei vanmiddag wel tegen hem dat hij dat express gedaan heeft. Op een Rupert toontje en weglopend zoals Rupert dat kan( valse nicht)quote:Op zondag 6 november 2022 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aansteller, had gewoon een sugarrush of zoiets door al dat snelle vreten achter elkaar.
We gaan het zienquote:Op maandag 7 november 2022 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Interssant precedent geschept.
Tsja, de manager eet als hij honger heeft, dus dan is de weg vrij voor de rest.quote:Op maandag 7 november 2022 00:04 schreef Flory het volgende:
[..]
We gaan het zien![]()
Gaat allemaal lekker nu, maar wat als het weer eens tegen zit?
Oh zei hij dat voordat ie zei dat erik begerend uit zijn ogen keek. Waarom zou rupert dat doen dan? dat is zwaar over een grens gaan en volgens mij was het gewoon een vals geintje van rupert omdat erik dus zei dat ie gedrogeerd was, maar goed, ik weet niets zeker uiteraard.quote:Op maandag 7 november 2022 00:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Rupert zei vanmiddag wel tegen hem dat hij dat express gedaan heeft. Op een Rupert toontje en weglopend zoals Rupert dat kan( valse nicht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lijkt mij ook, er is genoeg voor iedereenquote:Op maandag 7 november 2022 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsja, de manager eet als hij honger heeft, dus dan is de weg vrij voor de rest.
Rupert maakte een slecht grapje. That's allquote:Op maandag 7 november 2022 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh zei hij dat voordat ie zei dat erik begerend uit zijn ogen keek. Waarom zou rupert dat doen dan? dat is zwaar over een grens gaan en volgens mij was het gewoon een vals geintje van rupert omdat erik dus zei dat ie gedrogeerd was, maar goed, ik weet niets zeker uiteraard.
Ja lijkt mij ook hoor.quote:Op maandag 7 november 2022 00:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Rupert maakte een slecht grapje. That's all
Nee joh, Rupert was aan het geinen. Die heeft echt niet express alcohol aan Eric geheven.quote:Op maandag 7 november 2022 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh zei hij dat voordat ie zei dat erik begerend uit zijn ogen keek. Waarom zou rupert dat doen dan? dat is zwaar over een grens gaan en volgens mij was het gewoon een vals geintje van rupert omdat erik dus zei dat ie gedrogeerd was, maar goed, ik weet niets zeker uiteraard.
Lijkt mij ook niet maar ik had net voor dat grapje de andere stream op, hoop gewisseld vandaag dus dan krijg je niet alles duidelijk mee.quote:Op maandag 7 november 2022 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee joh, Rupert was aan het geinen. Die heeft echt niet express alcohol aan Eric geheven.
Gisteren toen ze broodnuchter was, had Jeff 1000 problemen met haar, nu ze ladderzat is mag ze in zijn bed?quote:
Dat moet heeeel erg genuanceerd worden. Dat ging om mensen die dingen eerst wel aten en later ineens niet meer.quote:Op maandag 7 november 2022 00:07 schreef pingu66 het volgende:
Maar als iemand geen alcohol wil/mag dan moet je diegene dat ook niet geven. Net als iemand die een dieet of allergie heeft. Maar daar heeft Rupert schijt aan (voedsel allergie) zei hij van de
week
Heb niet alles gevolgd vanavond, las dat Bern in haar bed mocht omdat ze bij Jeff ging slapen.quote:Op maandag 7 november 2022 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteren toen ze broodnuchter was, had Jeff 1000 problemen met haar, nu ze ladderzat is mag ze in zijn bed?
Ik vind het nogal onzuiver als hij haar nu in zijn bed laatquote:Op maandag 7 november 2022 00:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb niet alles gevolgd vanavond, las dat Bern in haar bed mocht omdat ze bij Jeff ging slapen.
Hmm ben stiekem wel erg benieuwdquote:Op maandag 7 november 2022 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onzuiver als hij haar nu in zijn bed laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |