Jawel maar geen last van hemquote:Op zondag 6 november 2022 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
Willen jullie nadir er dan niet uit?
Ik snap er niets meer van.
Die gaat vanzelf wel , en in het spel totaal onbelangrijk. Hem kunnen ze er altijd nog uitknallenquote:Op zondag 6 november 2022 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
Het leek andersom zeg maarquote:Op zondag 6 november 2022 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
Jawel, liefst gewoon vrijwillig met zijn 24 uur aanvragenquote:Op zondag 6 november 2022 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ja ok, kweet ook hoe het werkt maar op mijn eigen lijstje mag ie wieberen en ik denk dat het dan voor ons vermaak niet veel uitmaakt als ie weg is.quote:Op zondag 6 november 2022 23:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaat vanzelf wel , en in het spel totaal onbelangrijk. Hem kunnen ze er altijd nog uitknallen
Sow he, gelukkig opgelost nu en duidelijk.quote:Op zondag 6 november 2022 23:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Het leek andersom zeg maar![]()
Ik snap het nu![]()
En ja hij mag gelijk weg
Jeff zei net dat er meer dan genoeg is, dus zal geen ramp zijnquote:Op zondag 6 november 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
Maar hoe gaan ze verklaren dat ze brood gepikt hebben?
Jeff is een spindoctorquote:Op zondag 6 november 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
Om haar moet ik soms nog wel eens lachen, vooral in combinatie met wendy dus die mag nog even blijven van mij. Ik zie mexx voorbijkomen op stream 2, onderweg naar buiten vermoed ik. oh of de plee, dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2022 23:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
Van mij mag Babelette er als eerste uit met haar gemanipuleer en opportunistisch gedrag.
Gaat om het principe uiteraardquote:Op zondag 6 november 2022 23:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zei net dat er meer dan genoeg is, dus zal geen ramp zijn
Ze hadden hongerquote:Op zondag 6 november 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
Gewoon dat ze dronken was lijkt mij het logische.quote:Op zondag 6 november 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
Klopt, er is genoegquote:Op maandag 7 november 2022 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Top, dan kan de rest ook lekker gaan eten als ze honger hebben
Ik zou deze ontwikkeling willen zien.quote:Op maandag 7 november 2022 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Top, dan kan de rest ook lekker gaan eten als ze honger hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |