Eensquote:Op zondag 6 november 2022 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk en ik vind rupie dan wel weer geinig, meningen verschillen en dat mag gewoon en ja anders saai, duhuh maar een hekel aan iemand hebben hoort er ook gewoon bij. irritainment.
Ik heb dat helemaal niet met hem,quote:Op zondag 6 november 2022 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lukt helemaal niet volgens mij, eigenwijs stuk vreten is het, alles moet zoals hij het wil.en als ie de laatste week veranderd is weet ik dat dus niet want ik ontwijk hem als de pest op de streams.
Dank voor je tag, fragment staat online, DM werkt niet ?quote:Op zondag 6 november 2022 23:49 schreef Harry het volgende:
Jeff is een (berekenend) gevoelig kutjongetje.
Zou liever Ima zien gaan voor Rupiequote:Op zondag 6 november 2022 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk en ik vind rupie dan wel weer geinig, meningen verschillen en dat mag gewoon en ja anders saai, duhuh maar een hekel aan iemand hebben hoort er ook gewoon bij. irritainment.
Meningen verschillen en dat mag gewoon.quote:Op zondag 6 november 2022 23:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet met hem,
er zijn voor mij veel irritantere
mensen bv een Isaac, Nadir, Mexx, Marciano
Wtf!!!!! Choco!quote:Op zondag 6 november 2022 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meningen verschillen en dat mag gewoon.Nadir staat bij mij op nr 2 overigens.
Oh ja via via, zoals jeff daarstraks zei dat ze hem kunnen pakken door iemand te pakken die bevriend is met hem en toen zei jasper, ikke en toen moest jeff even denken en zei toen ja en kim d.quote:
Of denk je dat ik bedoel dat nadir op nr 2 bovenaan staat bij mij, ik bedoelde nr 2 om eruit te gaan he.quote:
Nee Nadir...quote:Op zondag 6 november 2022 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat? Dat erik van mij als eerste weg mag nu?
Heel berekenend. maar dat mag je niet zeggen want Jeff is Gewéldigquote:Op zondag 6 november 2022 23:49 schreef Harry het volgende:
Jeff is een (berekenend) gevoelig kutjongetje.
En dat is ook zo...quote:Op zondag 6 november 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel berekenend. maar dat mag je niet zeggen want Jeff is Gewéldig
Ze is dronken, stom dat ze brood pakt vd groepquote:Op zondag 6 november 2022 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begin me te ergeren aan Wendy, met haar ik heb honger, ondanks dat ik het een leuke meid vind
Ooooooooooow duidelijkquote:Op zondag 6 november 2022 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nr 2 om eruit te gaan, ik heb het ff duidelijker neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |