ja joh, dikke onzin, erik is koekoek in zijn hoofdquote:Op zondag 6 november 2022 23:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
van waar zollen ze dit kregen? onzin
ja en ook habakuk en hubbabubbaquote:Op zondag 6 november 2022 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja joh, dikke onzin, erik is koekoek in zijn hoofd
ja sommige mensen slapen en worden weer wakker.. of zou hij al die tijd doodstil in zijn uppie op de bank te hebben gezeten..quote:
Erik zit daar om te 'leren'quote:Op zondag 6 november 2022 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag niet dat het freek was die het zei dus ik denk dat poes gelijk heeft.
[..]
kut
dat drogeren dusquote:Op zondag 6 november 2022 23:45 schreef Flory het volgende:
Huishoudpot en verrassingspot is er.
Erik zegt steeds nee dat is het niet.
Ja Erik wat is het dan wel!
Die stond er net nog niet en vooruit dan, beetje hoop nu weer dan dat erik misschien oppleurt.quote:
Jaja zo kan ik het ookquote:Op zondag 6 november 2022 23:45 schreef freaky40 het volgende:
Morgen eliminatieopdracht, kan een dagje later zijn...
Iets over Bern in het bed van Kim D, maar Wendy schreeuwde erdoor dat ze wil etenquote:
Moet haast welquote:Op zondag 6 november 2022 23:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja sommige mensen slapen en worden weer wakker.. of zou hij al die tijd doodstil in zijn uppie op de bank te hebben gezeten..
Lukt helemaal niet volgens mij, eigenwijs stuk vreten is het, alles moet zoals hij het wil.quote:Op zondag 6 november 2022 23:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Erik zit daar om te 'leren'
lukt goed
Ja ik weet dat maar ik persoonlijk vind hem gewoon niet zo leuk, volgens mij mag dat wel hoor, iedereen heeft wel iemand die die graag ziet gaan daar.quote:Op zondag 6 november 2022 23:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Een Erik hoort erbij. Iedereen hoort erbij. Allemaal dezelfde types was pas stom geweest.
Rupertquote:Op zondag 6 november 2022 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik weet dat maar ik persoonlijk vind hem gewoon niet zo leuk, volgens mij mag dat wel hoor, iedereen heeft wel iemand die die graag ziet gaan daar.
Kijk en ik vind rupie dan wel weer geinig, meningen verschillen en dat mag gewoon en ja anders saai, duhuh maar een hekel aan iemand hebben hoort er ook gewoon bij. irritainment.quote:
Hear hearquote:Op zondag 6 november 2022 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
Geweldig wel hoe Jeff alvast het probleem tackelt van de gepakte boterhammen. Nadir vindt het uiteraard belachelijk,kan echt niet etc.
Op 1 of andere manier vind ik munching in een dronken bui toch heel anders dan doelbewust van een kamergenoot een halve fles limo pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |