Onbekend, zal vast per ongeluk zijn gegaan maar Erik maakt er een drogering vanquote:Op zondag 6 november 2022 23:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Joh![]()
Niet meegekregen![]()
Door wie dan?
Dat weet hij niet volgens mij.quote:Op zondag 6 november 2022 23:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Joh![]()
Niet meegekregen![]()
Door wie dan?
Mijn hemelquote:Op zondag 6 november 2022 23:34 schreef juul. het volgende:
[..]
Onbekend, zal vast per ongeluk zijn gegaan maar Erik maakt er een drogering van
quote:Op zondag 6 november 2022 23:34 schreef mario390 het volgende:
nu kotste nog betje mijn katz
de end van dag perfekt
Er zat alcohol in zijn drankjequote:Op zondag 6 november 2022 23:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees hier net dat hij is gedrogeerd![]()
Met suiker ?
hoe zollen de zo dom zijn en denken dat weetquote:Op zondag 6 november 2022 23:33 schreef spapaars het volgende:
Wat ik al voorspelde, hij ligt gewoon weer achter de dikke reet van Kim.
Dat denkt hij ja, wie zou dat in godsnaam willen doen en volgens mij heeft ie dit al een keer eerder gehad daar, ook dat ie zei dat ie gedrogeerd was, ik denk dat hij zijn eigen lichaam gewoon niet kent en door dat eten vandaag het wat raar reageerde waardoor hij denkt dat ie aangeschoten was en dus gedrogeerd was door iemand, want nogmaals, wie zou dat bij hem willen doen.quote:Op zondag 6 november 2022 23:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees hier net dat hij is gedrogeerd![]()
Met suiker ?
Graag gedaan.quote:Op zondag 6 november 2022 23:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Dankje voor dit gedetailleerd verslag
ze wil alleen maar eten, blijft zeggen ik heb honger, ik heb hongerquote:Op zondag 6 november 2022 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
Fantastisch.. Jeff vertelt over Bern, heel verhaal. Enige wat Wendy zegt: ik heb gewoon honger
En dit zou dan ook nog gewoon kunnen ja, met zijn domme hoofd en beetje moeilijk en zielig gaan lopen doen.quote:Op zondag 6 november 2022 23:34 schreef juul. het volgende:
[..]
Onbekend, zal vast per ongeluk zijn gegaan maar Erik maakt er een drogering van
Sashaquote:Op zondag 6 november 2022 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denkt hij ja, wie zou dat in godsnaam willen doen en volgens mij heeft ie dit al een keer eerder gehad daar, ook dat ie zei dat ie gedrogeerd was, ik denk dat hij zijn eigen lichaam gewoon niet kent en door dat eten vandaag het wat raar reageerde waardoor hij denkt dat ie aangeschoten was en dus gedrogeerd was door iemand, want nogmaals, wie zou dat bij hem willen doen.
Of teveel suiker, als je er niet meer aan gewend bent, kan dat ook raar vallenquote:Op zondag 6 november 2022 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dit zou dan ook nog gewoon kunnen ja, met zijn domme hoofd en beetje moeilijk en zielig gaan lopen doen.
quote:Op zondag 6 november 2022 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dit zou dan ook nog gewoon kunnen ja, met zijn domme hoofd en beetje moeilijk en zielig gaan lopen doen.
Hij gaat het morgen in de bespreking er in gooienquote:Op zondag 6 november 2022 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat is gedrogeerd ?quote:Op zondag 6 november 2022 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denkt hij ja, wie zou dat in godsnaam willen doen en volgens mij heeft ie dit al een keer eerder gehad daar, ook dat ie zei dat ie gedrogeerd was, ik denk dat hij zijn eigen lichaam gewoon niet kent en door dat eten vandaag het wat raar reageerde waardoor hij denkt dat ie aangeschoten was en dus gedrogeerd was door iemand, want nogmaals, wie zou dat bij hem willen doen.
Erik doet bijna alsof hij bewust is gedrogeerdquote:
Hahaha jaquote:
Ja dat zeg ik, sugarrush, dat bestaat echt en is ook lekker, heb het zelf een keer ervaren en dacht toen, sow dat is lekker.quote:Op zondag 6 november 2022 23:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of teveel suiker, als je er niet meer aan gewend bent, kan dat ook raar vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |