Het was feestquote:Op zondag 6 november 2022 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het is ook een geweldige cos-dag. Beter kan bijna niet
Soms is het wat veel jaquote:Op zondag 6 november 2022 23:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Ten opzichte van kamer 3 kies ik voor Jeff hoor, maar ooow die eigendunk
Hij is gedrogeerd vandaag.quote:
Die is ook leuk jaquote:
Met alcoholquote:
kotsen is niet geweldigquote:Op zondag 6 november 2022 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het is ook een geweldige cos-dag. Beter kan bijna niet
Verdoriequote:Op zondag 6 november 2022 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
Tja, marciano en kim k dus ff uit bed net, naar de wc beneden en nu weer samen in bed. Oh en toen marciano uit bed stapte was ie even uitgebreid met zijn piemel bezig, vol in beeld, oh in zijn onderbroek, dat wel, ik zet mijn geld in op ze hebben net iets met sex gedaan en gaan nu misschien wel door.
Dankje voor dit gedetailleerd verslagquote:Op zondag 6 november 2022 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
Tja, marciano en kim k dus ff uit bed net, naar de wc beneden en nu weer samen in bed. Oh en toen marciano uit bed stapte was ie even uitgebreid met zijn piemel bezig, vol in beeld, oh in zijn onderbroek, dat wel, ik zet mijn geld in op ze hebben net iets met sex gedaan en gaan nu misschien wel door.
Dat horen we morgen, dundundunnnnnquote:
Ik lees hier net dat hij is gedrogeerdquote:Op zondag 6 november 2022 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aansteller, had gewoon een sugarrush of zoiets door al dat snelle vreten achter elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |