Dat idee lees je ook elke keer, maar nooit een concrete naam fie haalbaar isquote:Op maandag 7 november 2022 12:48 schreef Malavita het volgende:
[..]
geen idee wie er beschikbaar is maar heb soms het idee dat het perse een NLer moet zijn en van dat idee mag best worden afgestapt
Guardiolaquote:Op maandag 7 november 2022 13:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat idee lees je ook elke keer, maar nooit een concrete naam fie haalbaar is
Zelfs Mitchel Bakker kon gisteren tegen ze scorenquote:Op maandag 7 november 2022 13:42 schreef Coco het volgende:
Wat wordt er hier makkelijk gedacht over Union Berlin
En dan weer janken straks als Ajax in Berlijn met 3-0 verliest.quote:Op maandag 7 november 2022 13:42 schreef Coco het volgende:
Misschien is Schreuder best een goeie trainer, qua trainingen dan hè, als coach vind ik hem vooralsnog niet geweldig.quote:Op maandag 7 november 2022 13:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat idee lees je ook elke keer, maar nooit een concrete naam fie haalbaar is
gelukkig bestaat er thuisbezorgd om een korte periode te overbruggenquote:Op maandag 7 november 2022 09:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik snap dat je de brand eerst wilt blussen, maar het is nu meer alsof je je gasleiding af laat sluiten zonder dat je al een perilex aansluiting hebt voor je inductieplaat
Uh, ja ok. Alvarez is 100% verdedigend denkend, Berghuis en Kudus denken alleen vooruit. Voila.quote:Op maandag 7 november 2022 12:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
5-0-5 is natuurlijk nergens op gebaseerd. Lekker meepraten met de andere schapen.
Want dat is de ontbrekende schakel?quote:Op maandag 7 november 2022 13:52 schreef manny het volgende:
#durftevragen:
Is het een idee om Donny uit zijn lijden te verlossen en te kijken of we hem kunnen huren ?
Is ook geen spelverdeler. We hebben een goed voetballende middenvelder nodig.quote:Op maandag 7 november 2022 13:52 schreef manny het volgende:
#durftevragen:
Is het een idee om Donny uit zijn lijden te verlossen en te kijken of we hem kunnen huren ?
Ik vind vdBeek en Klaassen echt 2 dezelfde spelers. Waarom zou je hem dan weer binnen willen halen?quote:Op maandag 7 november 2022 13:52 schreef manny het volgende:
#durftevragen:
Doe dat maar nietquote:Op maandag 7 november 2022 13:52 schreef manny het volgende:
#durftevragen:
Ik zie niet precies hoe of wie thuisbezorgd dan zou moeten zijn in deze vergelijkingquote:Op maandag 7 november 2022 13:56 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
gelukkig bestaat er thuisbezorgd om een korte periode te overbruggen
Ze zijn enorm lucky geweest dit seizoen. Zouden qua statistieken eigenlijk in middenmoot Bundesliga moeten staan.quote:Op maandag 7 november 2022 13:42 schreef Coco het volgende:
Te lang niet gespeeld, wordt een Klaassen 2.0.quote:Op maandag 7 november 2022 13:52 schreef manny het volgende:
#durftevragen:
Getafe zouden we ook wel even pakken.quote:Op maandag 7 november 2022 14:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze zijn enorm lucky geweest dit seizoen. Zouden qua statistieken eigenlijk in middenmoot Bundesliga moeten staan.
Dat zal best, maar ik denk wel dat dit een ploeg is die Ajax niet ligt qua speelstijl. Union schuwt het niet vrij fysiek te spelen en op de counter te loeren. Het is natuurlijk nog een paar maanden weg, maar als die confrontatie binnen twee weken zou zijn had ik niet mijn geld op Ajax gezet. Wel een uitstekende sfeer daar in het stadion trouwens.quote:Op maandag 7 november 2022 14:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze zijn enorm lucky geweest dit seizoen. Zouden qua statistieken eigenlijk in middenmoot Bundesliga moeten staan.
quote:Op maandag 7 november 2022 14:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Getafe zouden we ook wel even pakken.
Net als wij dus.quote:Op maandag 7 november 2022 14:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zouden qua statistieken eigenlijk in middenmoot Bundesliga moeten staan.
xG telt niet mee.quote:Op maandag 7 november 2022 14:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Soms snap ik ook niets van xGquote:
Je bent Robert Maaskant vergeten.quote:Op maandag 7 november 2022 02:12 schreef DonRaja het volgende:
Mijn top 5 keuzes:
1. Schreuder contractverlenging + TD maken
2. Frons terughalen
3. John v/d Brom
4. Van Gaal als tussenpaus
5. Een willekeurige combi van de 4 bovenstaande opties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |