Dat helpt idd niet mee maar ik vond en vind Bergwijn ook geen type Ajax speler.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bergwijn is inderdaad nog geen succes, maar ook dat komt doordat Schreuder geen keuzes maakt en hij continue op andere plekken wordt neergezet. Hij heeft al linksbuiten, rechtsbuiten en op 10 gestaan, en volgens mij ook nog een keer in de spits.
Schreuder is een meester in het weghalen van vertrouwen bij spelers...
Als je die op links zet en er een back zoals Wijndal achter zet heb je toch gewoon een topflank, helemaal voor eredivisiebegrippen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:40 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat helpt idd niet mee maar ik vond en vind Bergwijn ook geen type Ajax speler.
Dit, en je kunt je afvragen of je hem had moeten halen als je Tadic daar al hebt die je nooit laat banken. Maar goed, je kan er ook nog wel wat jaren mee vooruit nu Tadic langzaam begint af te takelen...quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je die op links zet en er een back zoals Wijndal achter zet heb je toch gewoon een topflank, helemaal voor eredivisiebegrippen.
Ik weet dat je nu een beetje gaat overgeven in je mond, maar het is geen Ajax spel wat vooral Bergwijn laat zien op zo'n flank. Wijndal heeft meer Ajax kwaliteiten maar kan eigenlijk een jaartje jong gebruiken. Voor Bergwijn is er geen hoop wat Ajax spel betreft aangezien hij daar in het verleden uitgebreid kennis mee heeft gemaakt en hij niet verder komt dan dit.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je die op links zet en er een back zoals Wijndal achter zet heb je toch gewoon een topflank, helemaal voor eredivisiebegrippen.
Weet niet in hoeverre het waar is maar het verhaal gaat toch een beetje dat de instelling van Bergwijn gewoon niet goed is? Dus dat ie er niet alles meer aan doet om fit te zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit en geen type Ajax speler, dat vind ik zo'n onzin, wat ik wel bij hem vind is dat hij te weinig vuile meters maakt en altijd in de bal komt, als een back weet dat je toch niet diep gaat en altijd binnendoor is het makkelijker verdedigen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, helaas.quote:
Moet het nog zien.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, en gaat ook niet gebeuren. En nu klaar er mee, en door.
Zaterdag uit bij Emmen kan zo maar heel lastig worden.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, 6 punten deze laatste week anders krijgt hij het echt heel moeilijk.
Ja de helft is al met hun hoofd bij het WK, ik zou met een hele frisse opstelling komen met zo min mogelijk wk gangers.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zaterdag uit bij Emmen kan zo maar heel lastig worden.
Ja, proberen niet geblesseerd te worden tijdens het uitje op kunstgras.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja de helft is al met hun hoofd bij het WK, ik zou met een hele frisse opstelling komen met zo min mogelijk wk gangers.
Gelukkig maar dat jij vanaf je toetsenbord precies weet hoe de vork in de steel zit.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:50 schreef Harderwijk190 het volgende:
Schreuder gaat echt niet ontslagen worden, want er is niemand daadkrachtig genoeg om dat te doen. Van der Sar speelt altijd verstoppertje in zijn kantoor en H2 hebben letterlijk geen bevoegdheid. Wat een schande voor zo'n grote internationale club!
Tamelijk bizar dat die nog steeds niet weg is bij United trouwens. Ook matig van hemzelf.quote:Op maandag 7 november 2022 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net weer een artikel over het falen van Van de Beek, die zou ik toch graag terugzien bij Ajax
Toen met Ten Hag was het niet terecht. Er zat wel lijn in spel, het was alleen nog niet flitsend genoeg. Je zag bij hem tenminste wel een stijgende lijn. Bij Schreuder is het eerder een recht dalende lijn.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:02 schreef GwaiLow het volgende:
Schreuder uiteraard lekker de tijd geven. Weet ook dat er minimaal 2 periodes zijn geweest waarop bijna iedereen riep ''TEN HAG OUT!''. Tja, dat hoort er schijnbaar een beetje bij. Heel onzinnig.
Begrijp wel dat hij het wilde proberen onder Ten Hag maar in de winterstop kan hij toch maar beter wat anders vinden.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tamelijk bizar dat die nog steeds niet weg is bij United trouwens. Ook matig van hemzelf.
Rot op man.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:10 schreef Jeroboam het volgende:
Jetro Willems erbij nemen als back-up voor Wijndal om Blind definitief met pensioen te sturen? https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=410803
zat toch gewoon bij evertonquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tamelijk bizar dat die nog steeds niet weg is bij United trouwens. Ook matig van hemzelf.
Dit dusquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toen met Ten Hag was het niet terecht. Er zat wel lijn in spel, het was alleen nog niet flitsend genoeg. Je zag bij hem tenminste wel een stijgende lijn. Bij Schreuder is het eerder een recht dalende lijn.
Bergwijn is net een depay. Een wedstrijd mega en dan doet ie weer 4 wedstrijden helemaal niets nuttigs.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:40 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat helpt idd niet mee maar ik vond en vind Bergwijn ook geen type Ajax speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |