Aandachts kindquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kon zich net inhouden om niet te motorboaten
Dat is de samenvattingquote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alles gemist, heeft iemand een samenvatting geschreven. Ik zie een stel dronken torren, een huilende Kim K. Wie praat me even kort bij?
Je hoeft niet te kijken'quote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef mario390 het volgende:
ik ben het zat nu en keer moet rust zijn
het duurt al 7 uren dat geruzie, gejanke![]()
elke topic onder 45 min
Houden zich lekker afzijdig van al dat tokkiegedrag👍👍👍quote:
kotsende mexx, de is bijna nu in comaquote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alles gemist, heeft iemand een samenvatting geschreven. Ik zie een stel dronken torren, een huilende Kim K. Wie praat me even kort bij?
zachtjes uitgedruktquote:
Ze is boos omdat Marciano bijna djedi gezoend heeft, op Mexx dr kont heeft geslagen, meermaals… en 2 vrouwen tegen z’n kruis hebben staan schuren.quote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Drank .. Marciano ging beetje te vriendelijk met een paar dames om .. KimK boos ... Marciano zegt geen sorry, want cultuur en lacht het een beetje weg.... KimK nog bozer want zij mag niks van hem.quote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja ik hield me wat inquote:
nee ik heb gelijk zo en volk is seltenquote:Op zondag 6 november 2022 20:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken'
Je kunt ook gewoon wat anders gaan doen
ach nee johquote:Op zondag 6 november 2022 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
kotsende mexx, de is bijna nu in coma
Beetje welquote:Op zondag 6 november 2022 20:49 schreef Charmian het volgende:
marciano heeft gewoon gelijk: de boel wordt opgeblazen
Drank was de meest korte samenvattingquote:Op zondag 6 november 2022 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Drank .. Marciano ging beetje te vriendelijk met een paar dames om .. KimK boos ... Marciano zegt geen sorry, want cultuur en lacht het een beetje weg.... KimK nog bozer want zij mag niks van hem.
Stop eens met dat gezeur elke dag.quote:Op zondag 6 november 2022 20:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik heb gelijk zo en volk is selten
in 3 uren zich voll weg te beamen
tiano heeft zich misdragen volgens kimk en ze is nu woestboos...quote:Op zondag 6 november 2022 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |