godzijdankquote:
Vond het lang duren.quote:
Ze is toch al de hele tijd boos?quote:Op zondag 6 november 2022 20:31 schreef Sociologica het volgende:
Gooit Kim nou Marcianos spullen (deken kussen etc) terug op zijn eigen bed?
Ik snap haar niet meer. Heeft hij opnieuw iets geflikt? Of ontnuchtert ze nu en heeft ze spijt van het snelle goedmaken
Klinkt als tarrelquote:Op zondag 6 november 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die heeft het over een Kwarrel
Dat is een prima reden om die muts links te latenquote:Op zondag 6 november 2022 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK heeft het kussen van Marciano terug gelegd op z'n eigen bed. En de rest van z'n spullen.
Doelde op de eerste indruk en wat kan mij het verder boeien johquote:Op zondag 6 november 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
want hij is gespierd
wow
kan hij nog wel zijn eigen billen afvegen??
Ze gaf tussendoor toch wel weer wat knuffels, kusje etc? Niet van harte, maar dacht wel een soort beter moment te zienquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 20:33 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ze gaf tussendoor toch wel weer wat knuffels, kusje etc? Niet van harte, maar dacht wel een soort beter moment te zien
Wil dat soort bullshit niet eens onthouden dus excuseer mequote:Op zondag 6 november 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die heeft het over een Kwarrel
Ze liet het toe, dat was het wel. Of ik las haar verkeerd.quote:Op zondag 6 november 2022 20:33 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ze gaf tussendoor toch wel weer wat knuffels, kusje etc? Niet van harte, maar dacht wel een soort beter moment te zien
Door wie?quote:Op zondag 6 november 2022 20:33 schreef juul. het volgende:
Ik ben benieuwd of Wendy vannacht in slaap wordt geschommeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |