Oh ff opzoekenquote:Op zondag 6 november 2022 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de eerste uitzending al voorbij gekomen
Denk dat als KimD twee dates zou hebben dat ze zou kiezen voor haar skarrelquote:Op zondag 6 november 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben we helemaal niks aan toch
Neequote:Op zondag 6 november 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben we helemaal niks aan toch
want opgepompt en vol tattoosquote:Op zondag 6 november 2022 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk dat als KimD twee dates zou hebben dat ze zou kiezen voor haar skarrel
Er valt niet veel te vinden dus zoek de eerste aflevering maar opquote:
Wat een fijne connectie hebben die tweequote:Op zondag 6 november 2022 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : En dan gaat ie zeggen, ik hou van je.. flikker op.
Ruben : Houden van .. dat is misschien nog een beetje vroeg..
KimK : Dat is wel oprecht wat wij voelen. We laten dat niet merken in de loods, maar we hebben een mega connectie.
KimK : We hebben het al over de toekomst buiten gehad. En ik mag niks he. Ik mag niks. Ik mag niet in m'n string in de slaapkamer lopen. Ik mag niet in m'n string in de badkamer. Ik hou constant rekening met hem, en dan ga je me dit flikken? Het zal mij benieuwen. Ik weet meer dan genoeg, dat is een ding wat zeker is.
Ik zal het niet vaak doen, maar Wanda:quote:Op zondag 6 november 2022 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Wat wil je dat ik doe?
Wanda : In ieder geval die grijns van je bek halen.
dat wordt ook wel een beetje een sneu verhaalquote:Op zondag 6 november 2022 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Luister ... Ik wil met Jeffrey slapen ...
Ruben : Jij?
Djedi : Dat gaat niet gebeuren, en dat weet jij ook wel.
naief meisjequote:Op zondag 6 november 2022 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik denk, Kim, Jeffrey .. gun het mij .. boeie
zij gaat haar blauwe wonder erleven wanneer zij weetquote:Op zondag 6 november 2022 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : En dan gaat ie zeggen, ik hou van je.. flikker op.
Ruben : Houden van .. dat is misschien nog een beetje vroeg..
KimK : Dat is wel oprecht wat wij voelen. We laten dat niet merken in de loods, maar we hebben een mega connectie.
KimK : We hebben het al over de toekomst buiten gehad. En ik mag niks he. Ik mag niks. Ik mag niet in m'n string in de slaapkamer lopen. Ik mag niet in m'n string in de badkamer. Ik hou constant rekening met hem, en dan ga je me dit flikken? Het zal mij benieuwen. Ik weet meer dan genoeg, dat is een ding wat zeker is.
Jeffrey speelt in de loods natuurlijk het machomannetje maar die skarrel zou er tegen tekeer gaan denk ikquote:Op zondag 6 november 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
want opgepompt en vol tattoos
als dat je type is
lekker oppervlakkig.quote:Op zondag 6 november 2022 20:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey speelt in de loods natuurlijk het machomannetje maar met die skarrel zou het hem niet lukken
stoerquote:Op zondag 6 november 2022 20:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey speelt in de loods natuurlijk het machomannetje maar die skarrel zou er tegen tekeer gaan denk ik
Ze heeft hem toch alleen gepijpt ?quote:Op zondag 6 november 2022 20:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij gaat haar blauwe wonder erleven wanneer zij weet
wat in de uitzending was, en dat alles weet dat ze al
geneukt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |