Wat heeft hij eigenlijk is dat al bekend?quote:
Dat zal best, maar ik vind het een nogal rare uitdrukkingquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
Wat een domme kut![]()
Ik ook van jou kusje
[ afbeelding ]
Het ligt in de vriezer he? Dat ontploftquote:
Er is niets uit het bloedonderzoek gekomenquote:Op zondag 6 november 2022 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk is dat al bekend?
hoj kan ook niks doen, dan is het ook niet goed?quote:Op zondag 6 november 2022 18:24 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ook alleen omdat hij manager is. Dat vind ik wel raar.
Die praat Berend zo de loods uit.quote:Op zondag 6 november 2022 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Jeff is alleen maar met het spel bezig
Echt hé, haar lichaamstaal verraadde het al, ze is hoteldebotel van hemquote:Op zondag 6 november 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
Wat een domme kut![]()
Ik ook van jou kusje
[ afbeelding ]
dat klonk wel raar jaquote:
Beweert Erik dat hij gedrogeerd is?quote:Op zondag 6 november 2022 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en die erik he, met zijn ik ben gedrogeerd, die heeft natuurlijk lopen snaaien als een malle zoals hij al had gezegd te gaan doen en waarschijnlijk had ie gewoon een soort sugarrush daardoor, daar kan je dan ook lekker high van worden als je een tijd lang suikers en dergelijke mist.
Met zoveel bier tegelijk duurt dat wel even.quote:Op zondag 6 november 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ligt in de vriezer he? Dat ontploft
Dan heb ik daar ook commentaar opquote:Op zondag 6 november 2022 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoj kan ook niks doen, dan is het ook niet goed?
redden wat er te redden valt, zonder haar heeft hij niksquote:Op zondag 6 november 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
Wat een domme kut![]()
Ik ook van jou kusje
[ afbeelding ]
En maar door zeiken over hem ,maar wel er mee akkoord gaan.quote:Op zondag 6 november 2022 18:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt hé, haar lichaamstaal verraadde het al, ze is hoteldebotel van hem
Plakje leverworst uit zijn kast wellichtquote:
Hebben ze toch alcohol in zijn mocktail gedaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |