Die heeft het niet eens door. Vroeg net wel waar Kim wasquote:Op zondag 6 november 2022 16:40 schreef engine het volgende:
Ciano boeit het geen flikker verder dat Kim boos is.
Bullshit, genoeg andere culturen waar mannen ook zo zijn natuurlijk. Maar dat is mijn mening, beetje je cultuur gebruiken om zelf wel iets te mogen en je partner het te verbieden.quote:Op zondag 6 november 2022 16:40 schreef puzziepie het volgende:
Rupie over de cultuur ...
Kim snapt het nog niet
Het is je eigen keus over je daar in mee gaat natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2022 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bullshit, genoeg andere culturen waar mannen ook zo zijn natuurlijk. Maar dat is mijn mening, beetje je cultuur gebruiken om zelf wel iets te mogen en je partner het te verbieden.
Je weet hoe dat daar gaat, daar kies je zelf voorquote:Op zondag 6 november 2022 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch ook niet te snappen ?
makkelijk hoor, je achter cultuur verschuilen
pikstrafquote:Op zondag 6 november 2022 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nog even tegen Marcianano zelf zeggen.. en 'm niet gaan pijpen voor goedkeuring
Tweede gele kaartquote:Op zondag 6 november 2022 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe loopt weer halfnaakt door de loods omdat ze d'r jurk weer niet dicht kan krijgen.
En dat heeft kim k gedaan, moet ze nu eigenlijk niet zeuren maar ja, drank en emoties en zo he.quote:Op zondag 6 november 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is je eigen keus over je daar in mee gaat natuurlijk
helemaal met je eens.quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef mootie het volgende:
Toch heb ik een enorm zwak voor Marciano. Altijd rustig, rustig advies, vaak juist advies.
Waar dat langzame praten me eerst enorm stoorde vind ik het nu wel prettig.
Boem,precies!!!!quote:Op zondag 6 november 2022 16:36 schreef puzziepie het volgende:
Tiano en Kim zijn wat aan het opbouwen maar dat mag niemand weten![]()
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op zondag 6 november 2022 16:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dat heeft kim k gedaan, moet ze nu eigenlijk niet zeuren maar ja, drank en emoties en zo he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |