Er zijn twee kratten bier en twee flessen wijn van kantoor gehaald. Biertjes liggen in de vriezer nu.quote:Op zondag 6 november 2022 16:37 schreef mootie het volgende:
En nu de 4 kratten en 6 flessen van Jeff nog?
Ik gok op een NEE van achter.
De furie van KimK gaat hij ook nog wel een beetje voelenquote:Op zondag 6 november 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
Tiano voelt het ook een beetje
De alcohol
Is wel waar. Het is niet alsof er niet al waarschuwingsvlaggen waren..quote:Op zondag 6 november 2022 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
KimKraak heeft toch zelf gekozen voor haar "situatie" waarin ze zichzelf heeft geplaatst..
Geen medelijden
Cultuur.....quote:Op zondag 6 november 2022 16:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel heftig hoor. Wat is dat toch met die mannen die vrouwen vanalles verbieden. Mafkezen.
Oh ze heeft bar dienst?quote:Op zondag 6 november 2022 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sasha staat erg te stressen achter de bar.
Ik neem het niet voor hem op in dit specifieke gevalquote:Op zondag 6 november 2022 16:38 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet die het voor hem opnemen![]()
quote:Op zondag 6 november 2022 16:40 schreef Kakadylo het volgende:
Esther als manager en dit was allemaal niet gebeurd, want: 'rust, reinheid, regelmaat'6
Als hij straks maar even kanquote:Op zondag 6 november 2022 16:40 schreef engine het volgende:
Ciano boeit het geen flikker verder dat Kim boos is.
is toch ook niet te snappen ?quote:Op zondag 6 november 2022 16:40 schreef puzziepie het volgende:
Rupie over de cultuur ...
Kim snapt het nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |