quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef Dutchrealitytv het volgende:
bern en Sasha niet samen gespot op het feest? Schakel net pas in hier
Onder de dekens zeker?quote:Op zondag 6 november 2022 16:36 schreef puzziepie het volgende:
Tiano en Kim zijn wat aan het opbouwen maar dat mag niemand weten![]()
[ afbeelding ]
Sasha staat erg te stressen achter de bar.quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef Dutchrealitytv het volgende:
bern en Sasha niet samen gespot op het feest? Schakel net pas in hier
quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Dit is de 1e keer dat je 'm ziet met alcohol op. Als dit de Marciano is met alcohol op hoef je dat niet te pikken. Als Ivor zo zou zijn met alcohol zou z'n lul niet meer onder z'n benen hangen.
echt? Ik vond Marciano altijd al een griezel.quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef mootie het volgende:
Toch heb ik een enorm zwak voor Marciano. Altijd rustig, rustig advies, vaak juist advies.
Waar dat langzame praten me eerst enorm stoorde vind ik het nu wel prettig.
dit is ook zo en kutventquote:Op zondag 6 november 2022 16:34 schreef D. het volgende:
Kim mocht niet met de billen trillen van Marciano
Ik snap mensen niet die het voor hem opnemenquote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef mootie het volgende:
Toch heb ik een enorm zwak voor Marciano. Altijd rustig, rustig advies, vaak juist advies.
Ze zijn al naar beneden gehaald, bier ligt in de koelkast nu, kweet niet of de wijn al open isquote:Op zondag 6 november 2022 16:37 schreef mootie het volgende:
En nu de 4 kratten en 6 flessen van Jeff nog?
Ik gok op een NEE van achter.
Man, hij praat alsof hij de wijsheid in pacht heeft op een belerende aanmatigende toon.quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2022 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met al die korte rokjes en dronken vrouwen erin. Ja ja bern, goed plan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |