Tja meid, dan moet je de hele dag blijven zittenquote:Op zondag 6 november 2022 16:34 schreef D. het volgende:
Kim mocht niet met de billen trillen van Marciano
Ja duhhhquote:Op zondag 6 november 2022 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ach schatjes daar toch.. half 5 's middags, stomdronken, ruzie, chaos, gegeil.. Febo hoeft dus echt alleen maar alcohol te geven..
En nu een eliminatie 🤣quote:Op zondag 6 november 2022 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ach schatjes daar toch.. half 5 's middags, stomdronken, ruzie, chaos, gegeil.. Febo hoeft dus echt alleen maar alcohol te geven..
dat is niet bestquote:Op zondag 6 november 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik mag niet dansen .. ik mag niet met m'n billen trillen...
Ik vind dat ook wel heftig hoor. Wat is dat toch met die mannen die vrouwen vanalles verbieden. Mafkezen.quote:Op zondag 6 november 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik mag niet dansen .. ik mag niet met m'n billen trillen...
Hij is wel te volgen nu en andere niet. Verder ook gewoon een vervelend dominant mannetje net als jeff.quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef mootie het volgende:
Toch heb ik een enorm zwak voor Marciano. Altijd rustig, rustig advies, vaak juist advies.
Waar dat langzame praten me eerst enorm stoorde vind ik het nu wel prettig.
Dat je wat met zo'n man wil hebbenquote:Op zondag 6 november 2022 16:36 schreef Was-beer het volgende:
Hij zei zelfs: dit is de laatste keer dat ik jou met je billen zie trillen! Wat een engnek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |