Marciano laat allerlei vrouwen tegen zich aan schuren, Wendy, Alicia, Mexxquote:Op zondag 6 november 2022 16:27 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom is Kim woestboos? Omdat marciano Wendy knuffelde of wat is er?
En omdat Wendy met haar kont tegen Tiano aanschuurde..quote:Op zondag 6 november 2022 16:27 schreef HappyCharly het volgende:
Nou, niet per definitie hoorquote:Op zondag 6 november 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schijnen mannen nogal opgewonden van te worden
Volgens mij wel en ik vermoed dat erik dit morgen weer gaat checkenquote:Op zondag 6 november 2022 16:27 schreef Verida het volgende:
Is er helemaal in het begin niet gezegd dat bij misdragingen bij alcoholgebruik, er gele kaarten uitgedeeld zouden worden?
Ligt me iets van bij, maar weet het niet meer precies
En heeft Djedi op de wang gezoendquote:Op zondag 6 november 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano laat allerlei vrouwen tegen zich aan schuren, Wendy, Alicia, Mexx
Vooral omdat zij zelf niets magquote:Op zondag 6 november 2022 16:27 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2022 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
Kim noemt op (terwijl we er in vallen) wat marciano allemaal had gedaan. Rupert zegt: ja zo zijn surinaams antilliaanse mannen
Ik ook hoorquote:Op zondag 6 november 2022 16:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik voel me een beetje schuldig maar ik vind het vermaaaaaaakelijk..![]()
Niet alle vrouwen!quote:Op zondag 6 november 2022 16:24 schreef engine het volgende:
Waarom gaan vrouwen met hun kont wrijven na een paar drankjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |