Zou ze kunnen rekenen?quote:Op zondag 6 november 2022 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt Mirthe wel vet als er een kind geboren wordt daar
Na 5 uur komen de flessen wijn en bakken bier tevoorschijn die Jef heeft. Zal vast niet genoeg zijn met wat ze hebben gehad voor de cocktailpartyquote:Op zondag 6 november 2022 15:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nah tot 5 uur, was het in de avond geweest.
Viezelefozen heeft voor mij een hele andere betekenisquote:Op zondag 6 november 2022 15:10 schreef Frummelie het volgende:
Er wordt echt geviezelefost met die shag.. want volgens mij hebben ze zogenaamd schuld bij Isaac en komt de shag gewoon uit de pot... ze deden daar een beetje vaag over op kantoor...
Want gaat nu elke keer Isaac die shag voorschieten...
Daar gaan toch vragen over komen eerdaags... en terecht..quote:Op zondag 6 november 2022 15:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad flink geviezelefostSchimmige toestanden iig hoe en waar het geld vandaan komt om te roken.
Terwijl Moraima toekijkt en tips geeft zekerquote:Op zondag 6 november 2022 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Straks seks met Jeff , lekker romantisch
Geen worst voor Moraimaquote:Op zondag 6 november 2022 15:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl Moraima toekijkt en tips geeft zeker
De hele COS gaat toekijkenquote:Op zondag 6 november 2022 15:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl Moraima toekijkt en tips geeft zeker
Kan ook...quote:Op zondag 6 november 2022 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Viezelefozen heeft voor mij een hele andere betekenis
Isaac is volgende maand manager hèquote:Op zondag 6 november 2022 15:10 schreef Frummelie het volgende:
Er wordt echt geviezelefost met die shag.. want volgens mij hebben ze zogenaamd schuld bij Isaac en komt de shag gewoon uit de pot... ze deden daar een beetje vaag over op kantoor...
Want gaat nu elke keer Isaac die shag voorschieten...
Zij is telkens volledig ontoerekeningsvatbaar als het op drank en peuken aankomtquote:Op zondag 6 november 2022 15:11 schreef mootie het volgende:
Bep wordt sneu met drank op. Alsof ze het extra aanzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |