Wel hetzelfde idee! Bloempjes, ruches en westernlaasjesquote:Op zondag 6 november 2022 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, het jurkje van Wendy is kleuriger en korter
Zou je denken ja.quote:Op zondag 6 november 2022 15:07 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff kan toch gewoon nog een pot bestellen.
Ja neem een voorbeeld aan JWquote:Op zondag 6 november 2022 15:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja gelukkig gaan mannen er heel anders mee om
Of hij houdt niet van dit soort feestjesquote:Op zondag 6 november 2022 15:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij kan toch ook alcoholvrij drinken.
Oneens, ik vind de jurk van Mirthe mutserigquote:Op zondag 6 november 2022 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel hetzelfde idee! Bloempjes, ruches en westernlaasjes
Hey pik, neuken??quote:Op zondag 6 november 2022 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Straks seks met Jeff , lekker romantisch
ze zit op schoot bij jw. kan hij weer zeurenquote:Op zondag 6 november 2022 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nah tot 5 uur, was het in de avond geweest.quote:Op zondag 6 november 2022 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij gaat zeurenquote:Op zondag 6 november 2022 15:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze zit op schoot bij jw. kan hij weer zeuren
Wetende dat Berend niets zo vaak doucht lijkt me dit niet prettig voor Eunicequote:
Waadehmm is haar stopwoordje tijdens een enthousiaste bui of verbazingquote:Op zondag 6 november 2022 15:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja wanneer heeft ze dat niet, die tettert de hele dag
Er wordt inderdaad flink geviezelefostquote:Op zondag 6 november 2022 15:10 schreef Frummelie het volgende:
Er wordt echt geviezelefost met die shag.. want volgens mij hebben ze zogenaamd schuld bij Isaac en komt de shag gewoon uit de pot... ze deden daar een beetje vaag over op kantoor...
Want gaat nu elke keer Isaac die shag voorschieten...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |