Zie alhierquote:Op zondag 6 november 2022 15:04 schreef Deisyy het volgende:
Mexx: Kim K en ik hebben er al 8 op
Kim K: Dat moeten we niet zeggen
Kim K heeft al een groeiend buikjequote:Op zondag 6 november 2022 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt Mirthe wel vet als er een kind geboren wordt daar
Ja gelukkig gaan mannen er heel anders mee omquote:Op zondag 6 november 2022 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begrijp hem wel want vrouwen kunnen roekeloos zijn met drank en dan maak je je als man zijnde toch wel even bezorgd
Hebberige rot meidenquote:Op zondag 6 november 2022 15:04 schreef Deisyy het volgende:
Mexx: Kim K en ik hebben er al 8 op
Kim K: Dat moeten we niet zeggen
quote:Op zondag 6 november 2022 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kim K heeft al een groeiend buikje
Of ze liegt en heet Mexxocchioquote:Op zondag 6 november 2022 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : ze worden met de minuut groter, ik moet bijna huilen...
KimK : Je tieten?
Mexx : Ja ... ongesteld...
Nee joh, het jurkje van Wendy is kleuriger en korterquote:Op zondag 6 november 2022 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfde pakje als Wendy incl laarsjes
Jeff kan toch gewoon nog een pot bestellen.quote:Op zondag 6 november 2022 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
rokersdrama, wendy gaat nog maar halve sigaretten draaien en alleen hijsjes uitdelen.
In het naaiatelier van Ali Bquote:Op zondag 6 november 2022 15:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat zou me ook weer niet verbazen als het zoiets was maar ze dat niet doorhad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |