Op momenten zoals deze kun je allerlei zinnigs zeggen wat je wil maar je zal volledig genegeerd wordenquote:
Doen die cocktailmakers dan niet ook 1 zelf weg tikken iedere keer, zou ik wel doen dan.quote:Op zondag 6 november 2022 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De cocktailmakers zijn constant aan het werk ja en de rest slaat de ene na de andere cocktail achter over, een beetje jammer dat het zo is opgezet
Ik weet niet of ze daar aan toe komen als ze 25 zuipschuiten moeten bedienenquote:Op zondag 6 november 2022 14:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doen die cocktailmakers dan niet ook 1 zelf weg tikken iedere keer, zou ik wel doen dan.
Oh dat klopt ook wel ja.quote:Op zondag 6 november 2022 14:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op momenten zoals deze kun je allerlei zinnigs zeggen wat je wil maar je zal volledig genegeerd worden
Verslavingsgevoelig??quote:Op zondag 6 november 2022 14:56 schreef spapaars het volgende:
GJ aan het afwassen, ook niet helemaal goed bij z´n hoofd.
Ik zou tijd maken, gewoon extra glas en gelijk na het rondje atten.quote:Op zondag 6 november 2022 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar aan toe komen als ze 25 zuipschuiten moeten bedienen
Ja en ook omdat ze al zolang zonder zittenquote:
Ja is echt slecht bedachtquote:Op zondag 6 november 2022 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De cocktailmakers zijn constant aan het werk ja en de rest slaat de ene na de andere cocktail achter over, een beetje jammer dat het zo is opgezet
Nog geen 2 uur dusquote:Op zondag 6 november 2022 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Kim, je gaat wel rustig doen he... het is 4 uur...
Kim : Het is nog lang geen 4 uur, nog niet eens op de helft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |