abonnement Unibet Coolblue
pi_208545580
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
MM deed het niet constant, maar sinds hij soort van terug is van zijn blessures eigenlijk wel. Je zag het nu in de eerste paar bochten alweer, het is bijna een beetje iets als Sam Lowes die een paar jaar geleden elke week weer in het grind lag.

En nogmaals, de frustratie bij Marquez is volledig begrijpelijk, en het is allemaal ook heel jammer, dat zeker.
Hij is dit jaar juist van zijn frustratie af. Die had hij in 2021 en 2022. Maar soms is hij nou eenmaal een beetje overmoedig. Ook omdat zijn lichaam niet meer kan wat het vroeger kan en dat is even aanpassen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 maart 2023 @ 17:03:03 #142
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208545620
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:01 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hij is dit jaar juist van zijn frustratie af. Die had hij in 2021 en 2022. Maar soms is hij nou eenmaal een beetje overmoedig. Ook omdat zijn lichaam niet meer kan wat het vroeger kan en dat is even aanpassen.
Tuurlijk, maar het is voor iedereen wel te hopen dat hij dat dan snel aan kan passen, want we hadden nu de eerste echte GP van het jaar en het was gelijk alweer raak. Hopelijk was dit (zowel die actie tegen Oliveira en Martin als die manier van beuken in de eerste ronde) dan nog even een laatste overblijfsel van de vorige twee jaar, en is hij daar nu dan eindelijk vanaf, zodat we nu eindelijk weer eens kunnen gaan genieten van Marquez die gewoon op kwaliteit rijdt ipv op agressie.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208545621
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:16 schreef tja77 het volgende:

[..]
Marquez is/was een geweldig coureur, maar hij lijkt nu dit soort acties nodig te hebben om zich voorin te kunnen mengen. Hij is in mijn optiek aan het forceren.
Hoezo trek je deze conclusie? Na een prima kwalificatie en sprintrace en na 1 ronde in de race?
  zondag 26 maart 2023 @ 17:06:07 #144
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_208545655
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:01 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hij is dit jaar juist van zijn frustratie af. Die had hij in 2021 en 2022. Maar soms is hij nou eenmaal een beetje overmoedig. Ook omdat zijn lichaam niet meer kan wat het vroeger kan en dat is even aanpassen.
Hij rijdt in z’n eerste race van dit jaar iemand zowat het ziekenhuis in, en jij kunt stellen dat hij dit jaar juist van z’n frustratie af is? Ik zeg niet dat hij een straf moet krijgen maar ik vind wel dat hij dit soort streken TE vaak flikt. Ik hou van inhaalacties en spektakel maar soms gaat MM net iets te ver. Rossi werd ook steeds minder naarmate de jaren volgde, maar die had dat overcompenseren een stuk minder. Ook een groot kampioen, maar eentje met wel die berusting.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 maart 2023 @ 17:06:34 #145
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208545661
twitter


Ik ben het meer eens met sommigen in de comments en niet zozeer met Aleix. Volgens mij is Aleix altijd wel vrij rigide geweest over agressief racen (die grens is natuurlijk vaag en subjectief) en nu natuurlijk helemaal (gezien Pol).

De actie van Marquez was dom overigens, begrijp me niet verkeerd. Dit gesprek is al gevoerd, :+.

Sommige mensen in de comments, alsook onder posts over gevaar van sprint races bijvoorbeeld, noemen de hele tijd electronics en specifiek aero aan als een probleem en oplossing. Dat zou verboden moeten worden. Ik heb niet genoeg kennis om daar een mening over te hebben.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_208545662
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar het is voor iedereen wel te hopen dat hij dat dan snel aan kan passen, want we hadden nu de eerste echte GP van het jaar en het was gelijk alweer raak. Hopelijk was dit (zowel die actie tegen Oliveira en Martin als die manier van beuken in de eerste ronde) dan nog even een laatste overblijfsel van de vorige twee jaar, en is hij daar nu dan eindelijk vanaf, zodat we nu eindelijk weer eens kunnen gaan genieten van Marquez die gewoon op kwaliteit rijdt ipv op agressie.
Die kwaliteit heeft hij gisteren prima laten zien. Zowel in de kwali als in de sprintrace. Het is ook niet zijn motor zoals hij zelf zegt. Maar ja, hij zal het er toch mee moeten doen. Voor iemand die zo rijdt is het ook wel belangrijk dat hij kan lezen en schrijven met zijn machine. En niet alleen uitgummen...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 maart 2023 @ 17:08:34 #147
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208545688
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:06 schreef tja77 het volgende:

[..]
Hij rijdt in z’n eerste race van dit jaar iemand zowat het ziekenhuis in, en jij kunt stellen dat hij dit jaar juist van z’n frustratie af is? Ik zeg niet dat hij een straf moet krijgen maar ik vind wel dat hij dit soort streken TE vaak flikt. Ik hou van inhaalacties en spektakel maar soms gaat MM net iets te ver. Rossi werd ook steeds minder naarmate de jaren volgde, maar die had dat overcompenseren een stuk minder. Ook een groot kampioen, maar eentje met wel die berusting.
Hij heeft niemand het ziekenhuis ingereden behalve zichzelf. Dat het de eerste race is maakt natuurlijk weinig uit en als dat het wel doet, dan spreekt het meer in zijn voordeel: eerste ‘echte’ race met eindelijk goede arm en nog even wennen daaraan én aan die nieuwe kut Honda.

Rossi had dat inderdaad minder maar Marquez heeft natuurlijk wel een bijna carričre-verwoestende blessure gehad. Daar komt vast een en ander vandaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 maart 2023 @ 17:08:40 #148
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208545689
quote:
17s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[ twitter ]

Ik ben het meer eens met sommigen in de comments en niet zozeer met Aleix. Volgens mij is Aleix altijd wel vrij rigide geweest over agressief racen (die grens is natuurlijk vaag en subjectief) en nu natuurlijk helemaal (gezien Pol).

De actie van Marquez was dom overigens, begrijp me niet verkeerd. Dit gesprek is al gevoerd, :+.

Sommige mensen in de comments, alsook onder posts over gevaar van sprint races bijvoorbeeld, noemen de hele tijd electronics en specifiek aero aan als een probleem en oplossing. Dat zou verboden moeten worden. Ik heb niet genoeg kennis om daar een mening over te hebben.
Marquez zou er met een dubbele long lap wel echt ongelooflijk goed vanaf komen...ik neem aan dat hij de goden op zijn blote knietjes bedankt als dat alles is :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 maart 2023 @ 17:10:02 #149
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208545715
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Die kwaliteit heeft hij gisteren prima laten zien. Zowel in de kwali als in de sprintrace. Het is ook niet zijn motor zoals hij zelf zegt. Maar ja, hij zal het er toch mee moeten doen. Voor iemand die zo rijdt is het ook wel belangrijk dat hij kan lezen en schrijven met zijn machine. En niet alleen uitgummen...
Ik zeg ook niet dat hij de kwaliteit niet meer heeft, maar dat het de laatste tijd vooral op agressie en onbehouwen rammen is gegaan. Dat ging het vandaag ook, maar ik heb dan nog wel de hoop dat vandaag nog even een onfortuinlijke uitloper van de afgelopen twee jaar was, een soort terugval, en dat hij vanaf zijn volgende race weer een beetje normaal en goed kan gaan racen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 maart 2023 @ 17:10:25 #150
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208545721
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Marquez zou er met een dubbele long lap wel echt ongelooflijk goed vanaf komen...ik neem aan dat hij de goden op zijn blote knietjes bedankt als dat alles is :o
Het zal meespelen dat Oliviera gewoon FIT is verklaard en er is niks aan de hand is. Ironisch genoeg heeft Marquez zichzelf het ziekenhuis ingereden, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_208545727
Overigens ging mijn tweede favoriet Bezecchi wel erg lekker! En ik was ook verrast hoe goed Alex dit weekend is. Spannend gevecht met de KTM's en Zarco op het eind ook. Hoe vaak hebben ze wel niet stuivertje gewisseld?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 maart 2023 @ 17:11:36 #152
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208545744
quote:
17s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Het zal meespelen dat Oliviera gewoon FIT is verklaard en er is niks aan de hand is. Ironisch genoeg heeft Marquez zichzelf het ziekenhuis ingereden, :+.
Maakt de volgende race wel wat veiliger :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 maart 2023 @ 17:13:53 #153
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208545785
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
UNFIT voor de volgende race? Ik neem aan dat daar nog wel een onderzoek naar komt later in de week? :o

Wel goed nieuws dat Oliveira fit is.
Ja, dat vond ik ook wat verwarrend maar het staat er toch echt, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 maart 2023 @ 17:19:55 #154
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208545872
Interessant stuk, oa dat er weer wat stemmen opgaan voor een riders union bijvoorbeeld:

https://the-race.com/moto(...)s-over-motogp-rules/


quote:
(…) it means that tensions between series organisers Dorna and certain racers were already at a high before Bastianini’s injury.

That mood was perhaps best encapsulated by Espargaro’s brother Aleix
Aleix:
quote:
Maybe we have to do something, maybe we have to improve something, but I can stay at home if I want
Fabio:

quote:
“We don’t have the power,” opined the elder Espargaro’s friend Fabio Quartararo. “Who decides? Them. We do many things but it’s always after that we make changes. At the end it makes no sense to talk
Ook Aleix:

quote:
What do you want me to do, kill them?” he retorted when asked by The Race what action the riders could take if MotoGP’s safety officials refused to make the changes they call for.
_O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_208545932
quote:
17s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu is Aleix natuurlijk wel wat gevoeliger op dit moment, gezien zijn broertje. Desalniettemin is dit natuurlijk wel een aardig signaal. Er kwam ook al een artikel uit vandaag (zover ik weet) dat rijders zich machteloos voelen tegenover Dorna en aardig wat bezwaren hebben.
Sowieso vind ie t ook verschrikkelijk als vinales hem dik owned :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 maart 2023 @ 17:24:48 #156
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208545946
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:23 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Sowieso vind ie t ook verschrikkelijk als vinales hem dik owned :P
Geheid. There are no friends in the paddock, enzo, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_208545971
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoe was die van Marini erger? Die ging ķets te hard de bocht in, hield hem nog een tijdje en gleed onderuit, helaas zat Bastianini daar aan de buitenkant. Marquez kwam van 500 meter met een soort inhaalactie en leek te vergeten dat er überhaupt andere coureurs op de baan waren...
Wat een onzin, het was gewoon een klein foutje dat leidde tot de touché met Martin, dat leidde weer tot de botsing met Oliveira. Het zag er veel erger uit maar het was in principe hetzelfde. Als het zo dicht bij elkaar zit kan zo'n klein foutje grote gevolgen hebben.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 maart 2023 @ 17:28:02 #158
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208545980
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:27 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat een onzin, het was gewoon een klein foutje dat leidde tot de touché met Martin, dat leidde weer tot de botsing met Oliveira. Het zag er veel erger uit maar het was in principe hetzelfde. Als het zo dicht bij elkaar zit kan zo'n klein foutje grote gevolgen hebben.
Tja, iets met 'agree to disagree' enzo, want we gaan er zo toch niet uit komen gok ik :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 maart 2023 @ 17:28:42 #159
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208545988
Geen race ban maar double long lap

twitter
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_208545991
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:27 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat een onzin, het was gewoon een klein foutje dat leidde tot de touché met Martin, dat leidde weer tot de botsing met Oliveira. Het zag er veel erger uit maar het was in principe hetzelfde. Als het zo dicht bij elkaar zit kan zo'n klein foutje grote gevolgen hebben.
Eens
Een double long lap zou dan ook wel zware straf zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2023 18:19:21 ]
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 maart 2023 @ 17:29:14 #161
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208545994
quote:
17s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[ twitter ]Double long lap
Handjes dichtknijpen, goeiedag. Figuurlijk dan, want dat doet nu wellicht even teveel pijn :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 maart 2023 @ 17:30:34 #162
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208546012
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:27 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat een onzin, het was gewoon een klein foutje dat leidde tot de touché met Martin, dat leidde weer tot de botsing met Oliveira. Het zag er veel erger uit maar het was in principe hetzelfde. Als het zo dicht bij elkaar zit kan zo'n klein foutje grote gevolgen hebben.
Een vriend van mij vindt dit ook, ziet dit net zo.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 maart 2023 @ 17:34:16 #163
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208546056
Tweede tweet hierin, eerste wisten we al.

twitter
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 26 maart 2023 @ 18:51:57 #164
408813 crew  trein2000
pi_208547052
quote:
17s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Geen race ban maar double long lap

[ twitter ]
Komt hij nog goed weg. Aanklagen voor poging tot doodslag, wat een gel
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 maart 2023 @ 18:54:37 #165
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208547093
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 18:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Komt hij nog goed weg. Aanklagen voor poging tot doodslag, wat een gel
Mwah, poging tot doodslag is wel een tikkeltje overdreven natuurlijk, hij heeft niet geprobeerd iemand te doden :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 maart 2023 @ 05:02:47 #166
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208550837
twitter
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 maart 2023 @ 05:03:01 #167
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208550838
quote:
10s.gif Op zondag 26 maart 2023 18:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Mwah, poging tot doodslag is wel een tikkeltje overdreven natuurlijk, hij heeft niet geprobeerd iemand te doden :+
Een tikkeltje, :')? Zeg maar gerust dat dat echt helemaal nergens op slaat en bijna lachwekkend is.

Ik kan zo’n opmerking nog wel ergens, ver weg, plaatsen bij die rare actie van Fenati een paar jaar terug.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 maart 2023 @ 05:10:39 #168
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208550841
Draadje van Marquez:

twitter
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_208550954
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 18:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Komt hij nog goed weg. Aanklagen voor poging tot doodslag, wat een gel
Je kunt altijd rekeken op trein2000 die er met gestrekt been in komt met een totaal absurde beschuldiging :D _O-
  maandag 27 maart 2023 @ 09:20:38 #170
194695 franklop
Fran knock
pi_208551653
twitter


Benieuwd of zijn dubbele penalty dan wel blijft staan voor de GP erna :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_208551880
Dat zou nogal raar zijn, hij is nu gestraft door het hele weekend te missen.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 maart 2023 @ 09:52:44 #172
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208551916
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 09:20 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]

Benieuwd of zijn dubbele penalty dan wel blijft staan voor de GP erna :+
Dat gaat nog een lekkere discussie opleveren. In principe zou je straf natuurlijk moeten zijn voor jouw eerstvolgende race, maar goed, er staat GP van Argentiniė in de documenten, dus dan heeft hij gewoon hele dikke mazzel lijkt me :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208552036
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 09:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat gaat nog een lekkere discussie opleveren. In principe zou je straf natuurlijk moeten zijn voor jouw eerstvolgende race, maar goed, er staat GP van Argentiniė in de documenten, dus dan heeft hij gewoon hele dikke mazzel lijkt me :+
Een heel weekend missen en een operatie ondergaan is dikke mazzel? Weet je dat zeker? :D
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 maart 2023 @ 10:09:58 #174
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208552065
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 10:06 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Een heel weekend missen en een operatie ondergaan is dikke mazzel? Weet je dat zeker? :D
Nou ja, dat is een gevolg van de actie, niet de straf an sich natuurlijk. Maar goed, dit zal er nog wel voor zorgen dat er nog even gekeken wordt hoe de precieze tekst genoteerd wordt. Voor nu is het duidelijk: als er Argentiniė in de documenten staat, kun je hem natuurlijk niet met goed fatsoen voor de race erna straffen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208552136
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 10:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, dat is een gevolg van de actie, niet de straf an sich natuurlijk. Maar goed, dit zal er nog wel voor zorgen dat er nog even gekeken wordt hoe de precieze tekst genoteerd wordt. Voor nu is het duidelijk: als er Argentiniė in de documenten staat, kun je hem natuurlijk niet met goed fatsoen voor de race erna straffen.
Ok maar hoe is het dikke mazzel? Als je kunt kiezen tussen een dubbele long lap of het hele weekend missen en een operatie ondergaan wat zou je kiezen?

(de straf is ook een gevolg van de actie trouwens)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 maart 2023 @ 12:14:11 #176
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208553615
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 10:17 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ok maar hoe is het dikke mazzel? Als je kunt kiezen tussen een dubbele long lap of het hele weekend missen en een operatie ondergaan wat zou je kiezen?

(de straf is ook een gevolg van de actie trouwens)
Deze discussie ontstond al voordat duidelijk was of Marquez er überhaupt zou zijn volgend weekend. Het is geen kwestie van kiezen en of wat terecht zou zijn qua straf. Het gaat in dit geval om de letter der wet. De vraag is nu hoe hiermee wordt om gegaan. Er staat Argentiniė en derhalve zal zijn dubbele long lap niet overgedragen worden tot de race erna. Maar je hebt de letter der wet en die kan (moet, in principe) je aanhouden, maar je hebt ook de implementatie, rechtvaardigheidsgevoel, en interpretatie.

De discussie ligt dus in die subtiliteit. Letter der wet: Marquez mist aankomende race en kan de race daarop gewoon meedoen alsof er niks is gebeurd.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 27 maart 2023 @ 12:45:40 #177
408813 crew  trein2000
pi_208553955
quote:
17s.gif Op maandag 27 maart 2023 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Deze discussie ontstond al voordat duidelijk was of Marquez er überhaupt zou zijn volgend weekend. Het is geen kwestie van kiezen en of wat terecht zou zijn qua straf. Het gaat in dit geval om de letter der wet. De vraag is nu hoe hiermee wordt om gegaan. Er staat Argentiniė en derhalve zal zijn dubbele long lap niet overgedragen worden tot de race erna. Maar je hebt de letter der wet en die kan (moet, in principe) je aanhouden, maar je hebt ook de implementatie, rechtvaardigheidsgevoel, en interpretatie.

De discussie ligt dus in die subtiliteit. Letter der wet: Marquez mist aankomende race en kan de race daarop gewoon meedoen alsof er niks is gebeurd.
Maar als we dat even vergelijken met andere sporten dan is dat helemaal niet zo gek. Als jij in het voetbal een rode kaart krijgt maar bij die actie zelf geblesseerd raakt en er 6 weken uit ligt dan is je schorsing ook voorbij zodra je weer op de been bent.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_208556536
quote:
17s.gif Op maandag 27 maart 2023 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Deze discussie ontstond al voordat duidelijk was of Marquez er überhaupt zou zijn volgend weekend. Het is geen kwestie van kiezen en of wat terecht zou zijn qua straf. Het gaat in dit geval om de letter der wet. De vraag is nu hoe hiermee wordt om gegaan. Er staat Argentiniė en derhalve zal zijn dubbele long lap niet overgedragen worden tot de race erna. Maar je hebt de letter der wet en die kan (moet, in principe) je aanhouden, maar je hebt ook de implementatie, rechtvaardigheidsgevoel, en interpretatie.

De discussie ligt dus in die subtiliteit. Letter der wet: Marquez mist aankomende race en kan de race daarop gewoon meedoen alsof er niks is gebeurd.
Nee, dat is echt niet waar het over ging, maar ok :) Gewoon verschil van mening, heywoodu vindt dat Marquez dubbel gestraft moet worden en gezien zijn bias is dat niet gek.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 maart 2023 @ 17:03:49 #179
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208556872
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 16:33 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nee, dat is echt niet waar het over ging, maar ok :) Gewoon verschil van mening, heywoodu vindt dat Marquez dubbel gestraft moet worden en gezien zijn bias is dat niet gek.
Nee hoor, dat vind ik niet, ik heb verder ook helemaal niks tegen Marquez zelf, voor de duidelijkheid :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208557215
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 17:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee hoor, dat vind ik niet, ik heb verder ook helemaal niks tegen Marquez zelf, voor de duidelijkheid :)

Dat laatste is niet waar gezien je eerdere posts :D Maar goed, uiteindelijk zijn we het dus eens dat Marquez gestraft wordt door het weekend te missen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 maart 2023 @ 03:12:14 #181
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208563621
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 12:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Maar als we dat even vergelijken met andere sporten dan is dat helemaal niet zo gek. Als jij in het voetbal een rode kaart krijgt maar bij die actie zelf geblesseerd raakt en er 6 weken uit ligt dan is je schorsing ook voorbij zodra je weer op de been bent.
Uiteraard, zo zie ik het ook. Maar de discussie was er al wel voordat er überhaupt bekend was dat MM Argentiniė moest missen. Dat wilde ik enkel aangeven.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 maart 2023 @ 03:13:20 #182
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208563623
Pol ;(

twitter
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 maart 2023 @ 03:14:36 #183
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208563625
Bijzonder, gezien de eerdere FIT-verklaring:

twitter
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 maart 2023 @ 03:16:36 #184
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208563627
Afgezien van wat je van de MM-situatie vindt: het is wel weer dramatisch kut natuurlijk, dat je na 3(!) jaar en 4 operaties eindelijk weer 'normaal' op de grid staat en dan in de eerste race je duim breekt en weer een operatie moet ondergaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_208565424
Schijnbaar hebben ze het nu weer veranderd en krijgt hij de straf bij de eerste race waar hij weer mee doet :')

Wat een dom gedoe dit zeg. Dit gaat echt dezelfde kant op als F1 met dat eindeloze gezeik over straffen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 maart 2023 @ 14:02:46 #186
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208567213
Kan iemand plaatsen? Lukt mij zo niet vanaf mobiel:

https://www.instagram.com/p/CqU8_cSLeJO/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 31 maart 2023 @ 18:28:31 #187
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_208605017
Die Veijer is echt een baasje hoor.
Daar gaan “we” nog een hoop plezier aan beleven.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 31 maart 2023 @ 20:21:18 #188
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208606995
Bendsneyder zat er vandaag ook prima bij in de trainingen :Y

En Veijer inderdaad weer, vooral in P2. Heel benieuwd wat hij morgen kan ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208614515
Jammer dat het vandaag 1 april is...
https://www.racesport.nl/(...)r-dutch-tt-in-assen/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 1 april 2023 @ 15:00:43 #190
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208615607
Man, man, man. Ik helemaal in paniek net. Dacht dat de sprint nu zou beginnen (ik zit aan de andere kant van de wereld) want het is 15u in NL (en UK beetje anders). Maar was geheel vergeten dat ze in Argentiniė rijden, natuurlijk :').

Had ook allemaal gezeik met Kayo Sports en Ziggo Go (want Ziggo Go on-demand/live werkt officieel enkel binnen de EU, ook zo dom). Zulks een paniek. Hier de sprint dus middenin de nacht. Dat wordt morgenochtend opstaan en rechtstreeks de streaming erbij pakken want ik wil geen spoilers van socials (of FOK :R !)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 15:13:21 #191
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208615727
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 april 2023 15:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Man, man, man. Ik helemaal in paniek net. Dacht dat de sprint nu zou beginnen (ik zit aan de andere kant van de wereld) want het is 15u in NL (en UK beetje anders). Maar was geheel vergeten dat ze in Argentiniė rijden, natuurlijk :').

Had ook allemaal gezeik met Kayo Sports en Ziggo Go (want Ziggo Go on-demand/live werkt officieel enkel binnen de EU, ook zo dom). Zulks een paniek. Hier de sprint dus middenin de nacht. Dat wordt morgenochtend opstaan en rechtstreeks de streaming erbij pakken want ik wil geen spoilers van socials (of FOK :R !)
Races in de nacht kijken = beste manier van races kijken _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 16:31:36 #192
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208616317
Marquez in uiterst lastige omstandigheden met een geweldige ronde naar zijn allereerste MotoGP-pole, vanuit Q1 (waarin zijn motor vlam vatte) _O_

Bezzecchi en Bagnaia ook op rij één, voor Morbidelli, Vińales en Zarco.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208616455
Bezecchi weer goed! En top voor AM ook. De eerste 6 allemaal verschillende motors/teams.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 19:57:57 #194
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208618934
Geen topkwali's voor Veijer, Bendsneyder en Van den Goorbergh helaas. Inmiddels staan we klaar voor de sprintrace in de MotoGP, wat een kutconcept is, maar we natuurlijk wel gaan kijken :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 20:04:28 #195
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208619017
Binder van 15 naar 4 in anderhalve bocht, damn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 1 april 2023 @ 20:04:50 #196
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_208619024
Dat commentaar wordt steeds tenenkorommender. Mijn teennagels zitten al in mijn kuiten.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 20:05:16 #197
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208619030
Die motor van Marquez lijkt wel kapot te gaan ofzo :o

Of nou ja, gewoon minder power.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 20:07:23 #198
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208619067
Lesje inhalen van Dr Binder :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 1 april 2023 @ 20:07:38 #199
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_208619070
Benieuwd wanneer we een keer
Mar
Mor
Mar
Mir
Mar

Krijgen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 20:11:40 #200
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208619148
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2023 20:07 schreef tja77 het volgende:
Benieuwd wanneer we een keer
Mar
Mor
Mar
Mir
Mar

Krijgen.
En over een paar jaar Diogo Moreira erbij :P

En dan moeten we hopen dat Marco Morelli in de Rookies het rustig aan gaat doen, en we mogen blij zijn dat Maximo Martinez Quiles als M Quiles in de boeken staat :D

En laat Yeray Marquez, Mattia Martella en Gabriele Mastroluca maar even in de Superbike-paddock blijven :T
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 20:17:17 #201
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208619264
Aleix op z'n muil
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 20:21:58 #202
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208619359
Faalregie _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 april 2023 @ 09:46:21 #203
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208626509
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 15:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Races in de nacht kijken = beste manier van races kijken _O_
Zeg dat even tegen mijn epilepsie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 april 2023 @ 09:51:00 #204
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208626598
Eindelijk gekeken. Toch wat later dan ik wilde maar geen spoilers gezien, :9.

Ik heb een gif of filmpje nodig van die lange seconden dat er twee bikes onwijs dicht tegen elkaar bleven rijden. Echt met maar enkele centimeters ertussen (zo leek het in elk geval).

Ben even kwijt wie.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 2 april 2023 @ 09:53:51 #205
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_208626654
quote:
17s.gif Op zondag 2 april 2023 09:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Eindelijk gekeken. Toch wat later dan ik wilde maar geen spoilers gezien, :9.

Ik heb een gif of filmpje nodig van die lange seconden dat er twee bikes onwijs dicht tegen elkaar bleven rijden. Echt met maar enkele centimeters ertussen (zo leek het in elk geval).

Ben even kwijt wie.
Was dat niet Pecco en Marquez die zo dicht bij elkaar zaten? Meerdere keren zelfs
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 april 2023 @ 10:10:18 #206
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208626880
twitter
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 april 2023 @ 10:11:05 #207
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208626889
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 09:53 schreef H1N1 het volgende:

[..]
Was dat niet Pecco en Marquez die zo dicht bij elkaar zaten? Meerdere keren zelfs
Zou kunnen, maar er was er eentje (naast elkaar rijden) die er echt met kop en schouders bovenuit stak.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_208627405
Denk dat je Bagnaia, Bezzecchi en A.Marquez bedoelt.

Wel leuk dat Binder het volhield tot het eind. Heb er zin in vanavond _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 april 2023 @ 15:35:01 #209
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208631405
Mir unfit voor de race na zijn val gisteren, head and neck trauma en hij hoopt er op COTA weer bij te zijn.

Verder regent het in Argentiniė.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208632769
Wat n mooie moto3 wedstrijd O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')