Ik heb wel half gekeken maar ook geen Viking gezienquote:Op zondag 6 november 2022 11:18 schreef Harry het volgende:
[..]
De Insta van Kim van Deelen is zeker ook de moeite waard!
(ik heb haar viking niet gevonden daar, en ze heeft een video op RUMAG)
Vanmorgen zei Isaac tegen Nadir dat hij zich moest herpakken en dat het nog geen tijd was om te gaanquote:Op zondag 6 november 2022 11:25 schreef Harry het volgende:
Jasper en Isaac praten over Nadir.
Dat hij een blok aan het been is, en van Isaac zijn 4e kans heeft gekregen.
Isaac: zijn cirkeltje wordt steeds kleiner.
Jasper: anders moeten we hem laten vallen. Hij voegt ook niets toe.
Isaac draait ook met alle winden mee.quote:Op zondag 6 november 2022 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen zei Isaac tegen Nadir dat hij zich moest herpakken en dat het nog geen tijd was om te gaan
Ik ben heel benieuwd of Isaac echt klaar is en zijn 'dreigement' waarmaakt (handje geven en naar boven brengen om 24 uur aan te vragen) of dat hij toch in de peptalkmodus blijft. Ik zou echt graag zien dat iemand Nadir aanpakt. Babette deed dat laatst al.quote:Op zondag 6 november 2022 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen zei Isaac tegen Nadir dat hij zich moest herpakken en dat het nog geen tijd was om te gaan
Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 november 2022 11:30 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Isaac draait ook met alle winden mee.
Doet die ook nog meequote:Op zondag 6 november 2022 11:32 schreef HappyCharly het volgende:
Heerlijk dat Madeleine nu zo weinig in beeld is
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig, die elke keer als een blad aan een boom omdraaien. Nadir is here to stay dus.quote:Op zondag 6 november 2022 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac vraagt die 24 uur toch niet aan?quote:Op zondag 6 november 2022 11:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of Isaac echt klaar is en zijn 'dreigement' waarmaakt (handje geven en naar boven brengen om 24 uur aan te vragen) of dat hij toch in de peptalkmodus blijft. Ik zou echt graag zien dat iemand Nadir aanpakt. Babette deed dat laatst al.
Isaac is van het verdeel een heers type.quote:Op zondag 6 november 2022 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken eerlijk gezegd.
Wanneer het hem uitkomt is hij een slang, wanneer het hem uitkomt waait hij mee, wanneer het hem uitkomt geeft hij een coachende peptalk en hij zoekt vooral de mensen op om sterk te kunnen staan. Nu oogt hij even prima, maar ik weet nog wat hij hiervoor deed en zei. Zou hem niet vertrouwen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken eerlijk gezegd.
Ze is de hele middelbare schooltijd gepest en dacht aan zelfmoord,ben blij voor haar dat ze zichzelf mooi vindtquote:Op zondag 6 november 2022 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel steeds minder moeite met haar, misschien dat ik haar daardoor ook minder lelijk ben gaan vinden
Een om goed in de gaten te houden dus.quote:Op zondag 6 november 2022 11:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wanneer het hem uitkomt is hij een slang, wanneer het hem uitkomt waait hij mee, wanneer het hem uitkomt geeft hij een coachende peptalk en hij zoekt vooral de mensen op om sterk te kunnen staan. Nu oogt hij even prima, maar ik weet nog wat hij hiervoor deed en zei. Zou hem niet vertrouwen.
Exact.quote:Op zondag 6 november 2022 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een om goed in de gaten te houden dus.
Heftig! Ik hoop alleen wel dat ze wat realistischer in het leven komt te staan en beseft dat er meer is dan uiterlijk vertoonquote:Op zondag 6 november 2022 11:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze is de hele middelbare schooltijd gepest en dacht aan zelfmoord,ben blij voor haar dat ze zichzelf mooi vindt
Precies dit,ik mot m niet, hij gaat nog winnen ookquote:Op zondag 6 november 2022 11:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wanneer het hem uitkomt is hij een slang, wanneer het hem uitkomt waait hij mee, wanneer het hem uitkomt geeft hij een coachende peptalk en hij zoekt vooral de mensen op om sterk te kunnen staan. Nu oogt hij even prima, maar ik weet nog wat hij hiervoor deed en zei. Zou hem niet vertrouwen.
Nee Isaac bedoelde dat hij Nadir dan eigenhandig meenam naar kantoor om zijn 24 uur aan te vragen, omdat het dan klaar is.quote:Op zondag 6 november 2022 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac vraagt die 24 uur toch niet aan?
Denk niet dat het zin heeft om Nadir aan te pakken, die blijft in zijn slachtofferrol zitten.
Hij heeft zichzelf natuurlijk ook niet al te best neergezet
Er wordt hard gewerkt vanmorgen binnen en buiten de loods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |