GJ is zelf nog een klein kind als iets niet gaat zoals hij wilquote:Op zondag 6 november 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Babette probeert hem dat ook te vertellen.. en hij blijft maar zeggen : Klopt.
GJ : Maar als ik naar gisteravond kijk, zijn het ook allemaal mensen waar ik niet bij wil zijn.
Vind dat wel erg sneu voor een man van 39quote:Op zondag 6 november 2022 11:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen Alies krijgt zijn volle aandacht
awwquote:Op zondag 6 november 2022 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vriendelijker...
Ik zal beter opletten...😜😉
[..]
Ik dacht alleen maar, janken kreng..
Nou wilde het niet zeggenquote:Op zondag 6 november 2022 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoë lijkt wel ziek met dat make-up op
[ afbeelding ]
Verkeerde foundation..quote:Op zondag 6 november 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou wilde het niet zeggen
Maar ze is wit !!!
Ik ook , en dat hij zelf niet eens doorheeft dat hij zichzelf op een hele domme plek heeft gezet zegt ook wel genoeg.quote:Op zondag 6 november 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dat wel erg sneu voor een man van 39
Of heeft ze nog geen foundation op?quote:
Bleekscheetquote:Op zondag 6 november 2022 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Alies : Het staat je echt mooi.
Zoe:
[ afbeelding ]
Het is bijna schattig hoe blij ze is.
Het lijkt of ze bijna in tranen uitbarstquote:Op zondag 6 november 2022 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Alies : Het staat je echt mooi.
Zoe:
[ afbeelding ]
Het is bijna schattig hoe blij ze is.
Wie hier vindt Zoe een mooie meid?quote:Op zondag 6 november 2022 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoë lijkt wel ziek met dat make-up op
[ afbeelding ]
Ik vind haar uitdrukking wel zachter geworden als je het vergelijkt met hoe ze binnenkwam.quote:
Ik heb wel steeds minder moeite met haar, misschien dat ik haar daardoor ook minder lelijk ben gaan vindenquote:Op zondag 6 november 2022 11:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Wie hier vindt Zoe een mooie meid?
Ze vindt zichzelf heel knap.....
Mooi niet, maar vind haar een ongeleid projectiel die het niet slecht bedoeld. Sociaal onhandig en eigenlijk best wel lief.quote:
Dat heb ik nu met Wandaquote:Op zondag 6 november 2022 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel steeds minder moeite met haar, misschien dat ik haar daardoor ook minder lelijk ben gaan vinden
Wanda is best een mooie chickquote:
Ik niet, maar ze is wel in een positieve zin veranderd, en dat straalt ze ook uit..quote:Op zondag 6 november 2022 11:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Wie hier vindt Zoe een mooie meid?
Ze vindt zichzelf heel knap.....
De Insta van Kim van Deelen is zeker ook de moeite waard!quote:Op zondag 6 november 2022 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda is best een mooie chick![]()
Ik had haar insta bekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |