Morgen spierpijn zodat die op bed moet gaan liggen en weer per ongeluk een greep uit de kast van Kenzi doet.quote:
Cultuur dingetje .. leven onder moeders rok en later onder rok van zijn vrouw.quote:Op zondag 6 november 2022 10:48 schreef pingu66 het volgende:
Onder welke steen heeft Nadir geleefd moet alles nog leren strijken,wassen,zagen en gisteren in de keuken helemaal onzeker en angstig want hij moest een ui snipperen ( wat uieidelijk hapklare brokken werden)
Nadir heeft een Nederlandse moederquote:Op zondag 6 november 2022 10:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Cultuur dingetje .. leven onder moeders rok en later onder rok van zijn vrouw.
Blaren op de handen.. moet er weer 112 gebeld worden voor hemquote:Op zondag 6 november 2022 10:48 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Morgen spierpijn zodat die op bed moet gaan liggen en weer per ongeluk een greep uit de kast van Kenzi doet.
quote:Op zondag 6 november 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
Strategie van Babette
Iemand murw lullen
Ik vind haar steeds leukerquote:Op zondag 6 november 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
Strategie van Babette
Iemand murw lullen
Wendy welquote:Op zondag 6 november 2022 10:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds leuker
Wendy en Beppie
GJ heeft zich al uitgeslotenquote:Op zondag 6 november 2022 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : En misschien ben ik wel te veel gefocust op haar, en dan gaat ze straks naar huis, stel, dan heb ik afstand tot de groep, en dat word ik Nadir..
![]()
Babette probeert hem dat ook te vertellen.. en hij blijft maar zeggen : Klopt.quote:
Ik denk dat GJ eerder vertrektquote:Op zondag 6 november 2022 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : En misschien ben ik wel te veel gefocust op haar, en dan gaat ze straks naar huis, stel, dan heb ik afstand tot de groep, en dat word ik Nadir..
![]()
Wat doet hij er danquote:Op zondag 6 november 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Babette probeert hem dat ook te vertellen.. en hij blijft maar zeggen : Klopt.
GJ : Maar als ik naar gisteravond kijk, zijn het ook allemaal mensen waar ik niet bij wil zijn.
Een aantal mensen vinden GJ een slof .quote:Op zondag 6 november 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Babette probeert hem dat ook te vertellen.. en hij blijft maar zeggen : Klopt.
GJ : Maar als ik naar gisteravond kijk, zijn het ook allemaal mensen waar ik niet bij wil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |