Baard weet ik niet zeker maar dat is wat ik denk. Hoofd scheren wil Alies liever niet bij GJquote:
Ik over nuquote:Op zondag 6 november 2022 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
en jij over nu
Ook vroeger ( toen het nog gewoon mavo was) werd er echt wel met deze leerlingen gesproken en geleerd over politiek e.d.
Ik vind dat je de vmbo leerlingen wel heel erg in een dom hokje duwt.
maar dit is offtopic, dus ik zal erover ophouden
Zal toch met hapjes zijn?quote:Op zondag 6 november 2022 10:29 schreef mootie het volgende:
Ze hebben geen lunch, niet heel handig voor een drankfestijn
Laat ze het eens proberen met jodium.quote:Op zondag 6 november 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
Alicia heeft het over een tampon met yoghurt tegen infecties
Beide lijkt me niet prettig om in te brengenquote:Op zondag 6 november 2022 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat ze het eens proberen met jodium.
Die waren voor gisteravond toch??quote:Op zondag 6 november 2022 10:33 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee de borrelnootjes zijn niet geleverd door de Jumbo
Dat weet ik toch niet .. kijk niet zoveel naar deze ellende.quote:Op zondag 6 november 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die waren voor gisteravond toch??
heb ik wel eens vaker gehoord, zou te maken hebben met de zuurgraad .quote:Op zondag 6 november 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
Alicia heeft het over een tampon met yoghurt tegen infecties
Ik zou het niet doen..quote:Op zondag 6 november 2022 10:37 schreef Verida het volgende:
[..]
heb ik wel eens vaker gehoord, zou te maken hebben met de zuurgraad .
Het lijkt me wel een kliederboel
Ze kunnen beter Nederlands lerenquote:Op zondag 6 november 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staatsinrichting zoals wij dat kregen
Leren ze amper waar over
Maar allemaal OT
Babette en GJ behadelen haar als een klein meisje/ prinsesje: op schoot zitten, samen in bed liggen,taken voor haar over nemen, zeggen hoe ze moet rekenen, voetjes masseren etc etcquote:Op zondag 6 november 2022 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarom is geloof ik omdat Alies zichzelf een beetje een prinsesje vindt.
Precies dat laatstequote:Op zondag 6 november 2022 10:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter Nederlands leren
Kijk maar in de loods
[..]
Babette en GJ behadelen haar als een klein meisje/ prinsesje: op schoot zitten, samen in bed liggen,taken voor haar over nemen, zeggen hoe ze moet rekenen, voetjes masseren etc etc
Ze laat het zich ook lekker aanleunen. Oh en kleren uit lenen aan Alicia, ( jeff en Isaac)quote:Op zondag 6 november 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies dat laatste
En haar hulpjes doen haar taken wel
Die snap ik helemaal nietquote:Op zondag 6 november 2022 10:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze laat het zich ook lekker aanleunen. Oh en kleren uit lenen aan Alicia, ( jeff en Isaac)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |