maar waarom dit dan benoemen als "vreemde info erin stoppen" en ook op het vmbo kan er over politiek gesproken worden.quote:Op zondag 6 november 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk je dat kinderen op 2 en 3 vmbo bezig zijn met welke politieke partijen er zijn
Babette had het over vroegerquote:Op zondag 6 november 2022 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
maar waarom dit dan benoemen als "vreemde info erin stoppen" en ook op het vmbo kan er over politiek gesproken worden.
Had babette het dan ook over het vmbo?
Alies had corvee niet gedaan. heeft Babette overgenomen. later op de avond begon ze daar tegen Isaac over , en wilde met GJ corvee doen, Allemaal gebeurt gisteren . Isaac ergerde zich kapot aan Aliesquote:Op zondag 6 november 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : ratelderatel ... iets over GJ en Alies.
en jij over nuquote:
Waarom neemt Babette dat dan over ?quote:Op zondag 6 november 2022 10:18 schreef puzziepie het volgende:
Alies h
[..]
Alies had corvee niet gedaan. heeft Babette overgenomen. later op de avond begon ze daar tegen Isaac over , en wilde met GJ corvee doen, Allemaal gebeurt gisteren . Isaac ergerde zich kapot aan Alies
Mijn zoon doet vmbo wat vroeger lts wasquote:Op zondag 6 november 2022 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
en jij over nu
Ook vroeger ( toen het nog gewoon mavo was) werd er echt wel met deze leerlingen gesproken en geleerd over politiek e.d.
Ik vind dat je de vmbo leerlingen wel heel erg in een dom hokje duwt.
maar dit is offtopic, dus ik zal erover ophouden
Babette heeft haar corvee gedaan. \waarom maakt niet uitquote:Op zondag 6 november 2022 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom neemt Babette dat dan over ?
Of GJ?
Beide andere kamer toch
Vind dat ook vreemdquote:Op zondag 6 november 2022 10:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babette heeft haar corvee gedaan. \waarom maakt niet uit
Waarom is geloof ik omdat Alies zichzelf een beetje een prinsesje vindt.quote:Op zondag 6 november 2022 10:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babette heeft haar corvee gedaan. \waarom maakt niet uit
Vindt ze ook, Alies wil graag aandachtquote:Op zondag 6 november 2022 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarom is geloof ik omdat Alies zichzelf een beetje een prinsesje vindt.
Ja, maar in zo'n setting gebeurt dat.quote:Op zondag 6 november 2022 10:24 schreef juul. het volgende:
GJ is toch een grote doedelzak die zich laat inpakken door een 20 jarig meisje
Dat komt omdat Alies niet meer wil dat GJ zijn hoofd kaal scheert . Baard zou me ook niet verbazen als Alies wil dat hij die laat staanquote:Op zondag 6 november 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette heeft nu ook een mening over de baard van GJ : Maar als het jouw keuze is, dan is het jouw keuze.
wowquote:Op zondag 6 november 2022 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat komt omdat Alies niet meer wil dat GJ zijn hoofd kaal scheert . Baard zou me ook niet verbazen als Alies wil dat hij die laat staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |