Of andersom .. want Bern is natuurlijk de danserquote:Op zondag 6 november 2022 10:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sasje gaat op tafel stripdansen en Bern gooit zijn haar los
Maatschappijleer was een uur discussies voeren.quote:Op zondag 6 november 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
Babette vroeger had je maatschappij leer
Dat was meer op het psychologisch vlak
Ehneee
Oh ik dacht dat Maddy tipsy ( lees laveloos) onder de bar ligt lallend:"ik wil niet roddelen hoor maar uuuuhquote:
die is beter jaquote:Op zondag 6 november 2022 10:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Maddy tipsy ( lees laveloos) onder de bar ligt lallend:"ik wil niet roddelen hoor maar uuuuh
Kan inderdaadquote:Op zondag 6 november 2022 10:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maatschappijleer was een uur discussies voeren.
Brunch van Jeffquote:Op zondag 6 november 2022 10:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
gert jan zegt dat er nog wat komt om 12 uur, heeft een paar hints gekregen
weet iemand waar hij het over heeft?
Ben ik met je eensquote:Op zondag 6 november 2022 10:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het niet ... Erik zit er altijd bij alsof hij er eigenlijk niet thuishoort..
Vreemde info?quote:Op zondag 6 november 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan inderdaad
Wel heel erg afhankelijk van welke niveau je het had.
Tegenwoordig is het veelal vreemde info in de hersenpan stoppen
Een profielwerkstuk maken en deze verdedigen
Misschien de extra drank die hij besteld heeft... anders heb ik geen idee..quote:Op zondag 6 november 2022 10:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
gert jan zegt dat er nog wat komt om 12 uur, heeft een paar hints gekregen
weet iemand waar hij het over heeft?
Ow neequote:Op zondag 6 november 2022 10:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
maar ze hebben toch al een uitgebreid ontbijtbuffet gehad
Precies wat ik schreef, discussiėren.quote:Op zondag 6 november 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan inderdaad
wat bedoel je met "vreemde info in de hersenpan stoppen" ?quote:Op zondag 6 november 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan inderdaad
Denk je dat kinderen op 2 en 3 vmbo bezig zijn met welke politieke partijen er zijnquote:Op zondag 6 november 2022 10:13 schreef Verida het volgende:
[..]
wat bedoel je met "vreemde info in de hersenpan stoppen" ?
Babette probeert toch elke keer Jeff weg te zettenquote:Op zondag 6 november 2022 10:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Over dat de volgende manager dit nooit kan overtreffen.
Babette : Maar er was ook nooit geld he..
Maar goed, daar wordt ze even gecorrigeerd door Erik en GJ die zeggen dat ze al een keer meer dan 2000 euro hebben gehad, maar toen kozen voor zakgeld.
Wiskunde boeit ze ook niet, maar ook dat moeten ze leren.quote:Op zondag 6 november 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk je dat kinderen op 2 en 3 vmbo bezig zijn met welke politieke partijen er zijn
Staatsinrichting zoals wij dat kregenquote:Op zondag 6 november 2022 10:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wiskunde boeit ze ook niet, maar ook dat moeten ze leren.
Staatsinrichting is toch heel belangrijk voor je algemene ontwikkeling
Nee, maar wil niet zeggen dat je het niet mag proberen .. een goede leraar kan er best wat van maken denk ik.quote:Op zondag 6 november 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk je dat kinderen op 2 en 3 vmbo bezig zijn met welke politieke partijen er zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |