Die verzint ook elke keer weer wat nieuws om over te klagen.quote:Op zondag 6 november 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is uit een nachtmerrie getrokken
Ja die zag ik een tijdje terug de randjes van het boterkuipje uitlikken... smeerpijpen..quote:
ik gebruik het ook, meestal op een gebakken eitje ipv zout, niks mis mee als je het met mate gebruikt. Zelfde als met zout.quote:Op zondag 6 november 2022 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel een aromat fan maar niet overal bij/ op en met mate...
Dat dit hele gebeuren haar idee is en dat ze dit in 1800 ook altijd deed bij de bedrijfscatering.quote:
Ja precies dat... heerlijk over komkommer/tomaat op een broodjequote:Op zondag 6 november 2022 08:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik gebruik het ook, meestal op een gebakken eitje ipv zout, niks mis mee als je het met mate gebruikt. Zelfde als met zout.
Nee ik denk over de aanvaring met Mattinquote:Op zondag 6 november 2022 08:24 schreef KoningWouter het volgende:
Nadir schijnt nog steeds helemaal van slag te zijn over dat hij siroop heeft gejat.
ik denk iets met nadir die gaat flippen of zo ff snel boodschappen doen dan kan ik alles meemakenquote:Op zondag 6 november 2022 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
Wel leuk dat ze vandaag om twee uur al beginnen met zuipen. Dat wordt genieten straks.
Wat denken we?
Martin + Mexx all the way?
Ruzie tussen Jeff en Kim?
Nadir baalt dat hij nu op geen enkele manier ooit nog wordt gezien als De Man daar. Zelfs Zoë, die toch allover him was in het begin, is alle interesse verloren. Zuur voor zijn ego. Blijkt ie gewoon een klein zielig mannetje te zijn.quote:Op zondag 6 november 2022 08:24 schreef KoningWouter het volgende:
Nadir schijnt nog steeds helemaal van slag te zijn over dat hij siroop heeft gejat.
Ik denk dat er meerdere gaan flippen...quote:Op zondag 6 november 2022 08:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk iets met nadir die gaat flippen of zo ff snel boodschappen doen dan kan ik alles meemaken
Oh dat heb ik ook weer gemist. Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 6 november 2022 08:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee ik denk over de aanvaring met Mattin
Martin roddelde op de badkamer tegen iemand dat Nadir er weer bij het roken bij kwam zitten, in de hoop iets te kunnen scoren. Nadir bleek op de wc te zitten en dit te horen. Die sprak Martin dus later aan dat hij naar hem had moeten komen.quote:Op zondag 6 november 2022 08:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook weer gemist. Wat is er gebeurd?
Ah helder, thanks again!quote:Op zondag 6 november 2022 08:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Martin roddelde op de badkamer tegen iemand dat Nadir er weer bij het roken bij kwam zitten, in de hoop iets te kunnen scoren. Nadir bleek op de wc te zitten en dit te horen. Die sprak Martin dus later aan dat hij naar hem had moeten komen.
Zag hem net nog buiten onder de afdakquote:Op zondag 6 november 2022 08:35 schreef HappyCharly het volgende:
Helaas is Nadir niet in beeld dus we kunnen niets zien
ah net gemistquote:Op zondag 6 november 2022 08:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag hem net nog buiten onder de afdak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |