Goeie wat je eerste zin betreft.quote:Op zondag 6 november 2022 01:23 schreef Sestra666 het volgende:
stoer blijven doen ivm cams.. vergeet dat ook niet
wat niet stoer is, ik wil t niet goedpraten, tis gewoon een lul, maar zie ook dat hij een muur heeft, hij weet zich geen houding te geven, dus dan maar zo (denk ik )
Ik ook, maar ik denk dat er wel filmpjes komen van @DGK_Tegengasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Morgen werken, dus niet in real time, maar opname loopt wel.quote:Op zondag 6 november 2022 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ook, maar ik denk dat er wel filmpjes komen van @:DGK_Tegengas
quote:Op zondag 6 november 2022 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen zin meer om het hele gesprek te monteren, maar het staat in de uurfilmpjes ...![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey komt het goedmaken met Kim - 5 november 2022.Nice, had een stuk gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
Is allemaal ok hoe jij het doet.quote:Op zondag 6 november 2022 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Morgen werken, dus niet in real time, maar opname loopt wel.
Topper, ik ging er ook eigenlijk wel vanuitquote:Op zondag 6 november 2022 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Morgen werken, dus niet in real time, maar opname loopt wel.
kan... hoe laat is het ?quote:Op zondag 6 november 2022 01:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey gaat schijnbaar nooit voor 2 uur 's nachts slapen opdat de rest dan al slaapt en hij geen last heeft van gefluister om dan lekker goed in slaap te kunnen vallen.
Ze hebben net de drank in kantoor gezetquote:Op zondag 6 november 2022 01:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
Isaac en Jeffrey zijn nog wakker.
Dacht om 2 uur, maar weet het niet zekerquote:Op zondag 6 november 2022 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand hoe laat die cocktail party begint morgen ?
14.00 tot 17.00 uurquote:Op zondag 6 november 2022 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand hoe laat die cocktail party begint morgen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |