Van dat soort gedachtes ga ik van adoedoedoe naar alalalaaquote:Op zondag 6 november 2022 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Voor nu wel hoor, zodadelijk wat anders
Vaak op “geknuffeld” dit nr, een ex was daar gek op.quote:
Als die in bed zouden liggen om saai een film te kijken zou ik wel zo'n aanloop nemen om ertussen te springen.quote:Op zondag 6 november 2022 00:30 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Van dat soort gedachtes ga ik van adoedoedoe naar alalalaa [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2022 00:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vaak op “geknuffeld” dit nr, een ex was daar gek op.
Deze is nogal vruchtbaar, zeker mijn eerste kindquote:Op zondag 6 november 2022 00:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vaak op “geknuffeld” dit nr, een ex was daar gek op.
Zeker, ik zou zelf 12 uur aan saaie film volgen als dat nodig zou zijn om de stemming te verhogenquote:Op zondag 6 november 2022 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die in bed zouden liggen om saai een film te kijken zou ik wel zo'n aanloop nemen om ertussen te springen.
Denk dat ik zelfs saaie legpuzzels zou maken en cupcakes bakken als ik maar wist dat het effect zou hebben.quote:Op zondag 6 november 2022 00:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zeker, ik zou zelf 12 uur aan saaie film volgen als dat nodig zou zijn om de stemming te verhogen
Dit is jouw kind. “It wasnt me”quote:Op zondag 6 november 2022 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Deze is nogal vruchtbaar, zeker mijn eerste kind![]()
Ik moet toch zo aan een nummer denken als jij binnenkomt, welke is dat ook alweer..?quote:Op zondag 6 november 2022 00:37 schreef -Shii- het volgende:
Deze blijft ook zo lekker.... [ afbeelding ]
Ze moet rock maken en niet van die popi Jopie meukquote:
Deze?quote:Op zondag 6 november 2022 00:40 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik moet toch zo aan een nummer denken als jij binnenkomt, welke is dat ook alweer..?
Was een hete nacht met mijn eigen ventquote:
Maakt me niet uit, zolang ze maar live zingt, zo'n begenadigt zangeresquote:Op zondag 6 november 2022 00:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze moet rock maken en niet van die popi Jopie meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |