dat zegt wel genoeg jaquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je het over 2 maanden met Nadir doet, boeit me geen fuck. Als je vuurwerk krijgt, niet bij mij komen.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een klap voor zijn bek.
daar ben ik het wel mee eens, alleen jammer dat ze zich als voetveeg laat gebruikenquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is echt triest bezig. En zij zegt best redelijke dingen.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind dit trouwens geen goedmaakgesprek. Dit is gewoon kut.
Ze blijft proberen. Had haar pittiger en sterker verwacht.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dat ze echt bizar rustig blijft
Ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze blijft proberen. Had haar pittiger en sterker verwacht.
Precies ditquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zitten beiden met gevoelens en weten niet wat er mee te doen, dus vanwege de kwarrel hakt Jeff de knoop door
Klopt en ik kijk ook al veel te lang, we weten te veel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kan ineens alles 180 graden gedraaid zijn....dat is ook TV. Loop iets te lang mee in de RLS wereld.
morgen Mirthe tongenquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:34 schreef mijntjexx het volgende:
JA duidelijk voelen ze alletwee iets voor elkaar, morgen gewoon tongen samen na een drankje
Hierin is ze ook wel gewoon een gevoelige vrouwquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze blijft proberen. Had haar pittiger en sterker verwacht.
Dat is alleen maar stoere praatquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je het over 2 maanden met Nadir doet, boeit me geen fuck. Als je vuurwerk krijgt, niet bij mij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |