een scharrel, die ze net voor ze in de loods kwam heeft leren kennen, zij noemt het een kwarrelquote:
Dan kan ineens alles 180 graden gedraaid zijn....dat is ook TV. Loop iets te lang mee in de RLS wereld.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze mogen van mij allemaal klapjes krijgen, benieuwd wat voor script we morgen krijgen. Oh wacht, drank erin![]()
![]()
![]()
Ze moet hem gewoon op de bek pakkenquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff is zo bot en hard, zo totaal geen opening voor gesprek. En ook nog steeds lullig blijven doen. Dat zij lekker iedereen mag aflebberen, hem boeit het niet. Gast doe eens lief voor Kim!
Jeff is hypocriet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Denk dat Kim hierdoor nog meer in de war raakt, nu Jeff heeft toegegeven dat hij (bijna) verliefd op haar was, omdat ze zelf ook twijfelt over haar gevoelens voor hem
Als je het over 2 maanden met Nadir doet, boeit me geen fuck. Als je vuurwerk krijgt, niet bij mij komen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff is zo bot en hard, zo totaal geen opening voor gesprek. En ook nog steeds lullig blijven doen. Dat zij lekker iedereen mag aflebberen, hem boeit het niet. Gast doe eens lief voor Kim!
Hij is echt triest bezig. En zij zegt best redelijke dingen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
Dan zou Jeff flippen. Maar het zou wel echt beter zijn als zij 2 weken al had gezegd dat ze niks met die scharrel wilde en dat ze iets met elkaar willen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze moet hem gewoon op de bek pakken![]()
Ik dacht meer aan een klap voor zijn bek.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze moet hem gewoon op de bek pakken![]()
Ik vind dat ze echt bizar rustig blijftquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:31 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is echt triest bezig. En zij zegt best redelijke dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |